אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חיתולי פמפרס הוזלו ולכן שמרו על כוחם צילום: שאול גולן

חיתולי פמפרס הוזלו ולכן שמרו על כוחם

עד כה יצרנית פמפרס לא נפגעה כתוצאה מיבוא חיתולי האגיס המוזלים, שכן גם על המוצר שלה העניקו הרשתות הנחות

11.07.2011, 07:02 | אורנה יפת

רשתות השיווק בארץ לא משאירות את זירת החיתולים לרשת מגה, שהפכה את הקערה על פיה כשהחליטה לייבא חיתולי האגיס מטורקיה, הריצה את הצרכנים לחנויות וכבר סובלת ממחסור בחיתולים הטורקיים בחלק מהסניפים. החל מהיום יתעצמו המבצעים, שהחלו כבר בסוף השבוע בכל הרשתות, וברוב נקודות המכירה תימכר חבילת חיתולי האגיס או פמפרס במחיר של 36–50 שקל.

עד כה פרוקטר אנד גמבל יצרנית פמפרס לא נפגעה כתוצאה מיבוא חיתולי האגיס המוזלים, שכן גם על המוצר שלה העמיקו הרשתות את מחירי המבצע. רמי לוי מדווח כי בדיקה של מכירות ימי חמישי ושישי האחרונים לעומת השבוע הקודם מלמדת על עלייה של 200% במכירות המותג האגיס, וכי פמפרס שמר על כוחו.

"אנחנו מכירים את האפשרות של יבוא מקביל של האגיס כבר שנים", אומר רני צים בעלי רשת מחסני כמעט חינם, "אבל אנחנו בסדר עם חוגלה ואין לנו סיבה ללכת לכיוון הזה. אם הם לא ילכו איתנו נשקול יבוא מקביל, אבל כרגע הם מוכרים לנו חבילת האגיס ב־55–60 שקל". במחסני כמעט חינם מנצלים את המצב כדי לקדם את מותג החיתולים הפרטי - דרימס. "השקנו את המותג לפני שלוש שנים ואצלנו הוא נמכר יותר מהאגיס. המוצר נמכר במחיר מבצע של מארז שלישייה ב־90 שקל".

מנכ"ל הרשת רמי מנדל אמר אתמול כי "הרשת החליטה לבדוק יבוא פמפרס מטורקיה במחירים הזולים ב־20%–30% מפמפרס המקורי. אם זה יקרה, נעשה זאת באמצעות איש העסקים צבי ויליגר".

תגיות