אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
היערכות לאקזיט? מנכ"ל ג'ג'ה לשעבר יחליף את זוהר לבקוביץ' בראש אמובי

היערכות לאקזיט? מנכ"ל ג'ג'ה לשעבר יחליף את זוהר לבקוביץ' בראש אמובי

החברה הישראלית, המספקת טכנולוגיות פרסום בסלולר, תעמיד בראשה את טרוור הילי. המנכ"ל החדש נחשב ל"מומחה האקזיטים" של קרן סקויה, העומד מאחורי שלוש עסקאות רכישה

14.07.2011, 10:27 | אסף גלעד

האם המשקיעים באמובי (Amobee) מתכוננים לאקזיט? קרן סקויה, אחת המשקיעות המרכזיות בסטארט-אפ הישראלי מביאה את "מומחה האקזיטים" שלה להנהלת החברה. המנכ"ל והמייסד זוהר לבקוביץ' יפנה את מקומו למנכ"ל ג'ג'ה לשעבר, טרוור הילי. ג'ג'ה, חברה ישראלית-אמריקאית, נמכרה לפני כשנתיים לטלפוניקה תמורת 207 מיליון דולר.

לפי ההודעה, לבקוביץ' יישאר בחברה על תקן של יזם וסגן יו"ר. לבקוביץ' זכה לאחרונה בתואר יזם השנה בקטגוריית המובייל בתחרות שערכה פירמת ארנסט אנד יאנג

לאחר שנרכשה ג'ג'ה בחודש דצמבר 2009, הפך הילי למנהל החדשנות בחברה וחבר הנהלת טלפוניקה באירופה. כעת, לאחר שמונה למנכ"ל הסטארט-אפ הישראלי ימשיך הילי לכהן על תקן של יועץ לטלפוניקה. באופן מעניין, טלפוניקה היא אחת המשקיעות הבולטות באמובי, לצד וודאפון.

קודם לג'ג'ה החזיק הילי במספר תפקידים בכירים בווריסיין ובפייפאל, והוא נחשב לאחד מ"מומחי האקזיטים" של קרן סקויה. עד עכשיו היה אחרי הילי לשלוש עסקאות רכישה ולהנפקה ראשונית ושניונית אחת בנאסד"ק.

באמובי מצפים שהילי יביא את החברה לצמיחה שנתית של 300%. "כשסיפרתי לחברים שאני עומד להצטרף לאמובי ולעזוב את הדירקטוריון של אחת החברות הגדולות בעולם הם חשבו שאני משוגע", מסר הילי בהודעה לעיתונות. "אבל כשסיפרתי להם על רמת הגידול בהכנסות ועל לקוחות החברה הם חייכו בהבנה".

אמובי הודיעה גם על שורה של מינויים זרים בצמרת ההנהלה: מרק שטרקר, איש RIM לשעבר, יהפוך לסמנכ"ל התפעול של החברה. סטיב הופמן ישמש כסמנכ"ל הכספים וגבי שינדלר, לשעבר מנהל בכיר באפל וב-AT&T, ישמש כסמנכ"ל השיווק. גיל שינפלד, איש סיסקו ואמזון לשעבר, ישמש כסמנכ"ל ההנדסה.

ג'ג'ה, חברה ישראלית-אמריקאית שעסקה בתחום השיחות הקוליות על גבי הרשת (VoIP), נמכרה לפני כשנתיים לענקית התקשורת הספרדית טלפוניקה תמורת 207 מיליון דולר. באופן מעניין, טלפוניקה היא אחת המשקיעות הבולטות באמובי.

אמובי נחשבת כיום לאחת מספקיות המרכזיות של טכנולוגיות פרסום לחברות סלולר, ומאפשרת להתאים את תוכן הפרסום לתוכן המתקבל בהודעת טקסט, תמונה או וידיאו.

החברה הישראלית עובדת כיום עם מרבית רשתות הפרסום הסלולריות (Ad Networks), ומשרתת מפעילות סלולריות כגון וודאפון, טלפוניקה וספרינט. בין היתר היא דורגה במאי כאחת מ-50 חברות הסטארט-אפ המבטיחות של "כלכליסט".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות