קמפיין עולמי: חם מהתנור
הפרסומאים של מותג בתי הקפה המקומי במינסוטה הציבו במקומות אסטרטגיים בעיר תחנות אוטובוס ניידות המעוצבות כתנורי בישול
בדרך כלל אני לא כל כך מתלהב ממיזמי פרסום מהסוג הזה. למה? כי מדובר לרוב במהלכים יקרים ולא כלכליים, שנועדו לפאר את סוכנות הפרסום שיצרה אותם, ולא כדי לסייע במאמץ השיווקי. אבל פרויקט תחנות האוטובוס הלוהטות פשוט שבה את לבי. עכשיו קיץ אצלנו וקצת קשה לנו לדמיין את זה, אבל החורף במיניאפוליס, מינסוטה, איננו חוויה נעימה במיוחד: מיניסוטה נמצאת בצפון ארה"ב, ממש על גבול קנדה, והטמפרטורות בינואר יכולות להפוך את השהייה בחוץ לסיוט קפוא.
הפרסומאים של מותג בתי הקפה המקומי קריבו החליטו לעשות משהו בעניין: הם הציבו, במקומות אסטרטגיים בעיר, תחנות אוטובוס ניידות המעוצבות כתנורי בישול "טוסטר אובן". בתקרת כל תחנה הותקן גם גוף חימום אמיתי, שחובר לחשמל וסיפק לנוסעי התחבורה הציבורית מקלט זמני מהקור בזמן שהם ממתינים לאוטובוס. את הזמן הזה הם גם יכלו לנצל כדי ללמוד הכל על תפריט הבוקר החדש של קריבו: מבחר כריכים חמים בהרכבה אישית. זה פרקטי, זה בולט, זה משעשע, זה... נו, מחמם את הלב.
הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד גליקמן נטלר סמסונוב
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה