אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכה לחברות הקופונים? אמריקן אקספרס תשתף פעולה עם פייסבוק

מכה לחברות הקופונים? אמריקן אקספרס תשתף פעולה עם פייסבוק

עשתה דיל: ענקית האשראי מאפשרת כעת לחבר בין כרטיס האשראי ובין חשבון הפייסבוק של הלקוח, ולקבל הצעות לדילים ללא צורך בקופונים

19.07.2011, 10:44 | יוסי גורביץ
אמריקן אקספרס משבשת את חברות הדילים? ענקית האשראי הודיעה אמש (ב') על פרויקט חדש שלה – Link, Like, Love שמו – שמאפשר ללקוחות החברה לחבר בין חשבון הפייסבוק שלהם ובין כרטיס האשראי. כך מדווח המגזין Fast Company.

ההשתתפות בפרויקט תתבצע באמצעות אפליקציית פייסבוק של אמריקן אקספרס: המשתמש יוכל להתקין אותה מעמוד הפייסבוק של החברה, והיא תקשר בין כרטיס האשראי שלו ובין פייסבוק. בהמשך, תציע לו אמריקן אקספרס דילים של מגוון חברות, בהתבסס על הפעילות שלו ברשת החברתית, והוא יוכל לרכוש אותם ישירות מעמוד הפייסבוק שלו, ללא צורך בקופונים.

אמריקן אקספרס נכנסת לשוק הדילים הרווי למדי, שיש בו כבר שורה של שחקנים גדולים – שהבולטים שבהם הם גרופון הוותיק יחסית, גוגל שהחלה פרויקט משלה בשם Offers, ואתר סליקת הכספים הוותיק פייפאל – והיא מתכוונת לנצל את העובדה שיש לה מיליוני לקוחות ובתי עסק שמשתמשים בשירותיה, כדי לקדם את שירות Link, Like, Love. לפני כשלושה שבועות הגיעה אמריקן אקספרס להסכם דומה עם שירות המיקום פורסקוור.

אמריקן אקספרס מתכוונת לסייע לסוחרים שלה להכנס לתחום הדילים: סגן יו"ר החברה, אד גיליגן, אמר כי חלק ניכר מן הסוחרים "המומים" משלל האופציות לסחר מקוון שנוצרו בשנים האחרונות, והם אינם מסוגלים להתמודד עם הצורך להפגין נוכחות בכל רשת חברתית. לדברי גיליגן, אמריקן אקספרס תסייע להם ליצור נוכחות באמצעות כלי חדש – Go Social, שגם הוא הוצג אתמול – שיאפשר להם, בין השאר, להציע עסקאות מהירות למחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס בשלל רשתות חברתיות ולבחון את הדילים שמציעים מתחריהם.

תגיות