אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיווק מאוחד: לברון ג'יימס וליברפול מאחדים כוחות באסיה צילום: איי אף פי

שיווק מאוחד: לברון ג'יימס וליברפול מאחדים כוחות באסיה

כוכב מיאמי היט, אחד מהבעלים של ליברפול, יבקר באסיה אחרי הקבוצה. בסביבתו מתכננים אסטרטגיה משותפת לשיווק שני מותגי העל

19.07.2011, 14:15 | אסף רותם

הבעלים של ליברפול, חברת FSG (פנוויי ספורטס מנג'מנט) בה שותף גם לברון ג'יימס, פיתחה את תוכנית השיווק הראשונה שבנויה לשיווק משותף גם של בעליה וגם של קבוצת הכדורגל שלה.

ליברפול נמצאת כעת במסע במלזיה וסין, במטרה להעלות את פרופיל המועדון באסיה. ג'יימס לא נמצא עם הקבוצה למרות השמועות שהוא בילה עמה, אבל יגיע באופן נפרד לסין באוגוסט. בינתיים, הקבוצה מגרילה כרטיסים למפגש עם לברון ג'יימס.

ג'יימס, בעל מניות מיעוט בליברפול, הופיע עם חולצת הקבוצה מספר פעמים במסיבות עיתונאים ואירועים פומביים. "אלו שני מותגים חזקים מאוד ואנחנו מעוניינים שהם יעבדו טוב ביחד", אמר בילי הוגאן מ-FSG ל"ספורטס ביזנס ג'ורנל".

FSG והחברה של לברון ג'יימס LRMR Marketing & Branding ינסו להשיג לכוכב הכדורסל הסכמי חסות באסיה.

תגיות