אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
החוגלה שטמנה את ראשה בחול

החוגלה שטמנה את ראשה בחול

לחוגלה יש אינספור דרכים שבהן החברה יכלה להיאבק במגה אבל בחברה לא עשו, או לא הצליחו לעשות, דבר בעניין

20.07.2011, 10:01 | גיל קליאן

מאז פתיחת מלחמת החיתולים של רבוע כחול נגד חוגלה קימברלי, הפכה החוגלה - הידועה כספק מרכזי וחזק לרשתות השיווק - ליען שמעדיפה לטמון את ראשה בחול ולחכות שהכל יעבור.

יש אינספור דרכים שבהן החברה יכלה להיאבק במגה: היא יכלה להפסיק את אספקת חיתולי האגיס לרשת; היא יכלה לצאת במבצע אגרסיבי עם אחד המתחרים, כדי לרוקן את המהלך מתוכן; היא יכלה להדק את הפיקוח על המפיצים שלה בטורקיה ולייבש את מקורות הייבוא - אבל בחוגלה לא עשו, או לא הצליחו לעשות, דבר בעניין.

בנוסף, מותג הפרימיום האגיס מידרדר בימים האחרונים למלחמת מחירים אגרסיבית. למעט מודעות המזהירות את הציבור מחיתולי האגיס הטורקיים, בימים הראשונים לקרב, חוגלה לא עשתה דבר כדי לתמוך שיווקית במותג שלה, והיא מפקירה אותו לחסדי הקמעונאים. מצד שני, לצרכנים זה עולה הרבה פחות. גם זה משהו.

תגיות