אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": ויקטורי תשיק סניף מקוון צילום: עמית שעל

בלעדי ל"כלכליסט": ויקטורי תשיק סניף מקוון

במקביל, ברשת רמי לוי נערכים להרחבת שירות המכירות באינטרנט לנתניה ולראש העין, ועד סוף השנה גם למודיעין

21.07.2011, 09:27 | גיל קליאן

רשתות הדיסקאונט מרחיבות את המכירות באינטרנט: ל"כלכליסט" נודע, כי רשת ויקטורי נערכת לתחילת מכירות באינטרנט בחודשים הקרובים. בניגוד לרמי לוי, שהתחיל את המכירות באינטרנט בפריסה גיאוגרפית מוגבלת ומוכר כיום באזורים הסמוכים לסניף במתחם קניון איילון ברמת גן (רמת גן, גבעתיים, צפון תל אביב ורמת השרון), בוויקטורי ימכרו באמצעות 15 סניפי הרשת - והסניפים הנוספים שצפויים להיפתח במרכז תל אביב ובאורנית.

עוד נודע ל"כלכליסט", כי גם רמי לוי נערך להרחבת השירות באינטרנט. הוא עלה עם פיילוט מכירות באינטרנט בינואר השנה, ואף שתקופת הניסיון הוגדרה למספר חודשים בלבד, עד כה הפריסה של האתר לא הוגדלה. כעת בכוונת לוי למכור באמצעות האינטרנט גם בסניף בפולג שבנתניה, ולהרחיב את השירות גם לראש העין. עד סוף השנה תפתח הרשת סניף במודיעין, ולוי כבר נערך למתן שירות מקוון גם באזור זה.

כיום לרמי לוי יותר מ־7,000 משתמשים רשומים באתר, כאשר האתר היה סגור למשתמשים חדשים במשך תקופות ארוכות. "פתחנו את זה להרשמות חדשות, ותוך שבוע נרשמו 2,000 איש, כך שנאלצנו לסגור חזרה", אמר לוי ל"כלכליסט". "אנחנו חייבים להיערך כדי שנוכל לתת שירות. המחיר לא יכול לבוא על חשבון האיכות".

לא כל הרשתות הפרטיות קופצות בשמחה לקלחת המכירות באינטרנט, וזאת בעיקר על רקע הקשיים הלוגיסטיים בפתיחת פעילות מכירה שכזאת. כיום, כאשר מתבצעת הזמנה באינטרנט, הרשת שולחת עובד שיאסוף את המוצרים מהמדפים בסניף עצמו - שיטת עבודה עתירת עלויות כוח אדם.

הרשתות הגדולות מפעילות כיום מכירות באמצעות אתרי אינטרנט, כאשר המחירים באתרים מוצמדים בעיקר לרשתות העירוניות והיקרות יותר. גם רשת מיסטר זול של קו אופ ישראל מפעילה אתר מכירות, וכן סופר באבא התל אביבי.

ברשת ויקטורי לא הגיבו לידיעה.

תגיות