אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג הטחינה בארכה עולה עם קמפיין חדש צילום: תמיר חסון

מותג הטחינה בארכה עולה עם קמפיין חדש

הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, באמצעות חברת ריספקט

21.07.2011, 12:46 | כתב כלכליסט

מותג הטחינה בארכה, השייך לחברת המזון הגדולה ביותר במגזר הערבי, רושדי תעשיות מזון, יוצא בקמפיין מיתוג חדש בתקשורת בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל באמצעות חברת respect.

את הקמפיין מוביל פרזנטור ערבי אותנטי - אבו-ראמי, דמות ציורית, יליד העיר יפו.

אבו-ראמי מוכיח בהומור דק את היהודים על שאיבדו כל יחס של כבוד כלפי האוכל הערבי האותנטי, שעבר על ידם תהליך מואץ של "אשכנזות", ומפציר בהם לשמור על כבודה של הטחינה האיכותית ועל אופן ההכנה המסורתי שלה שישמר את חוויית האוכל האותנטית.

הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 22,10, 24 ובאינטרנט.

תגיות