אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל התפריט החדש: הרווח הנקי של מקדונלד'ס עלה ב-19% ל-1.4 מיליארד דולר צילום: בלומברג

בגלל התפריט החדש: הרווח הנקי של מקדונלד'ס עלה ב-19% ל-1.4 מיליארד דולר

עוד עולה מהדוחות כי האזור החלש ביותר של ענקית המזון המהיר מבחינת הצמיחה במכירות הוא ארה"ב עם קצב שנתי של 4%, בעוד שהצמיחה באסיה ובמזרח התיכון עמדה על 25%

22.07.2011, 17:09 | סוכנויות הידיעות

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס דיווחה היום (ו') על דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה, ועקפה את כל התחזיות המוקדמות של האנליסטים. החברה דיווחה על עלייה של 19% ברווח הנקי ברבעון השני של 2011 ל-1.41 מיליארד דולר, בהשוואה לרווח נקי של 1.23 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות רשת המזון המהיר עלו ב-16% ל-6.9 מיליארד דולר, לעומת 5.95 מיליארד דולר ברבעון השני של 2010. האנליסטים ציפו להכנסות של 6.63 מיליארד דולר. הרווח הנקי למניה עמד על 1.35 דולרים, בעוד שציפיות האנליסטים עמדו על רווח נקי של 1.28 דולרים.

בנוסף, דיווחה מקדונלד'ס כי האזור החלש ביותר שלה מבחינת הצמיחה במכירות הוא ארה"ב עם צמיחה של 4%, בעוד הצמיחה של המכירות באירופה עמדה על 21%. הצמיחה באסיה ובמזרח התיכון עמדה על 25%.

מהחברה מסרו כי הם מייחסים את הזינוק ברווח הנקי ובמכירות ברבעון השני בכך שהשיקו תפריט חדש עם משקאות קפואים וארוחות בוקר.

תגיות