אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יום מכירות מיוחד בסופר-פארם: 70% אחוז על מאות מוצרים צילום: אייל טואג

יום מכירות מיוחד בסופר-פארם: 70% אחוז על מאות מוצרים

בסופר-פארם משקיעים 2 מיליון שקל בקידום המהלך ומצפים למכירות של מעל ל-50 מיליון שקל

25.07.2011, 12:39 | כתב כלכליסט

מועדון לייף סטייל פלוס יוצא מחר (ג') ביום מכירות מיוחד ללקוחות המועדון במסגרתו יוצעו מבצעים אטרקטיביים על מגוון רחב של מוצרים הנמכרים בסופר-פארם בכל המחלקות. חברת לייף סטייל משקיעה ביום זה 2 מיליון שקל. בנוסף, גם החברות המעניקות הטבות קבועות ללקוחות המועדון (מקדונלד'ס, טויס אר אס, איסתא ומנטה) יציעו באותו יום מגוון הטבות.

לדברי דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, "יום לייף סטייל הוא יום המכירות הגבוה ביותר בשנה. ב-2010 עמדו המכירות על 50 מיליון שקל ו-140 אלף לקוחות ביקרו בסניפים. אנחנו צופים כי השנה יגיעו עוד יותר לקוחות וכי המכירות יצמחו. מההנחות ביום זה יוכלו ליהנות גם לקוחות שמצטרפים למועדון באותו יום, ואנו צופים כי יצטרפו כ-5,000 לקוחות חדשים".

קציר הוסיף עוד כי, "הייחוד של יום לייף סטייל הוא במבצעים העמוקים בכל מחלקות סופר-פארם על מוצרים שהם רבי מכר. השנה, ברוח התקופה, העמקנו את המבצעים עוד יותר ובתחום התינוקות הוזלנו גם את סדרות הפרימיום כמו מטרנה אקסטרה קר ופמפרס פרימיום קר. בנוסף נערכנו עם קופות ניידות, עגלות והארכנו את שעות הפתיחה של הסניפים שיפעלו עד חצות לפחות, כדי להתמודד עם הלקוחות הרבים".

תגיות