אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיזם חסות חדש: ספונסר אחר כל משחק

מיזם חסות חדש: ספונסר אחר כל משחק

ברמינגהאם סיטי, שירדה מליגת הפרמיירליג לליגת המשנה באנגליה, תמכור את שטח הפרסום המרכזי שעל חולצה לספונסר אחר כל משחק

26.07.2011, 13:13 | סוכנויות הידיעות

ברמינגהאם סיטי, שירדה מליגת הפרמיירליג לליגת המשנה באנגליה, תמכור את שטח הפרסום המרכזי שעל חולצה לספונסר אחר כל משחק. כך הודיע המועדון שנמצא במצב כלכלי לא ברור.

המטרה של המהלך החריג היא למקסם את ההכנסות המסחריות ולבנות קשרים עם מספר רב של חברות מקומיות ובינלאומיות. במקרה שלא תצליח להשיג ספונסר למשחק כלשהו, הקבוצה תפרסם קרנות צדקה וארגונים ללא מטרות רווח אחרים.

"לא קיבלנו את המחיר שרצינו על חסות חולצה", אמרו מברימינגהאם, "לא רצינו לקבל הצעה שלא מעריכה את החסות באמת אז אחרי שחשבנו על הנושא מצאנו את הדרך הזאת עבור הקבוצה".

ווסט ברומיץ' ומידלסבורו גם כן פעלו בצורה של ניסיון לגיוס ספונסרים שונים במהלך העונה אך לא ניסו למכור את הספונסרשיפ לכל משחק. "זה יאפשר לאנשי עסקים רבים לבדוק את הנושא הזה של חסות חולצה", הוסיפו מברמינגהם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות