אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס רכשה את מותגי אמבסדור למוצרי קפה תמורת 8 מיליון דולר צילום: מוטי מילרוד

שטראוס רכשה את מותגי אמבסדור למוצרי קפה תמורת 8 מיליון דולר

מחזור המכירות נטו של מותגי "אמבסדור" בשנת 2010 עמד על סך של כ-10 מיליון דולר. המותגים נמכרים כיום ברוסיה אוקריאנה ומולדובה

31.07.2011, 09:30 | שהם לוי

שטראוס מודיעה כי חברת הבת שטראוס קפה בי. וי. (74.9%) חתמה היום (א') על הסכם עם קבוצת SUCAFINA לרכישת מותגי "אמבסדור" למוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה וקפה קלוי וטחון שנמכרים ברוסיה, אוקראינה ומולדובה.

מחזור המכירות נטו של מותגי "אמבסדור" בשנת 2010 עמד על 10 מיליון דולר.

שטראוס קפה תשלם סך של 8 מיליון דולר תמורת המותגים, סכום ישולם במועד השלמת העברת המותגים לבעלות שטראוס קפה. בנוסף, תשלם שטראוס קפה כ-2.4 מיליון דולר תמורת הפעילות העסקית והתחייבות המוכרים לאי-תחרות. עוד במסגרת ההסכם שטראוס CIS תרכוש מלאי וציוד לפי ערכם בספרים (נטו) או לפי שוויים בשוק, הנמוך מבניהם.

הרכישה תחזק את מעמדה של שטראוס CIS ברוסיה ומדינות חבר העמים. בכוונת שטראוס CIS לפתח את "אמבסדור" כמותג פרמיום ברוסיה ובמדינות חבר העמים.

שטראוס הודיעה כי לא יידרשו השקעות מהותיות נוספות בפעילות הנרכשת. העסקה תמומן ממקורות עצמיים של שטראוס קפה ושטראוס CIS.

גדי לסין נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס אמר היום :"עיסקת 'אמבסדור' מהווה צעד חשוב נוסף בהתרחבותה של שטראוס קפה ברוסיה ובחבר העמים."

טוד מורגן, מנכ"ל שטראוס קפה, מסר היום : "רכישת מותגי "אמבסדור" מחזקת את המעמד התחרותי שלנו בשווקים ברוסיה ובחבר העמים, והיא מהווה שלב נוסף בפיתוח עסקי הקפה הנמס שלנו בהמשך לעסקת 'לה קפה' שנחתמה בסוף 2010".

לכתבה באנגלית לחצו כאן

תגיות