אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיני גרשון נבחר לפרזנטור של אתר "זה וזה" צילום: ראובן שוורץ

פיני גרשון נבחר לפרזנטור של אתר "זה וזה"

הקמפיין של אתר הלוחות המקוונים, בהיקף של 4 מיליון שקל, יעלה באמצע אוגוסט באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן

01.08.2011, 10:20 | כתב כלכליסט
אתר "זה וזה", המוביל מהפכה בהרגלי הצריכה בתחום הלוחות באינטרנט, עולה באמצע אוגוסט בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בהיקף של למעלה מ-4 מיליון שקל.

הרעיון העומד מאחורי אתר "זה וזה" הינו ריכוז כל לוחות מודעות הרכב, נדל"ן יד שנייה מכל אתרי הלוחות המקוונים בישראל :(YAD2 ,WINWIN, הומלס, לוח העיר ועוד), לאתר אחד בו יכול הגולש למצוא ולהשוות בזמן אמת את כל מה שקיים בשוק, ללא תשלום.

להעברת המסר של הקמפיין, נבחר פיני גרשון כפרזנטור וכמוביל קמפיין הפרסום למותג.

גרשון, ממאמני הכדורסל המובילים בארץ ובעולם, נבחר להוביל את הקמפיין בשל הזיהוי של דמותו שתואמת את אישיות המותג, המשדרת חוצפה ישראלית, תעוזה, מצוינות ונחישות.

הקמפיין כולל סרטון בטלוויזיה שיעלה בערוץ 2 ,בערוץ 10 ובאינטרנט.

אורית אורן, מנכ"ל "זה וזה" מסרה: "הקמפיין והפרזנטור הנבחר הינם תוצאה של מהלכים רבים וחלק מתהליך המיתוג החדש, אותו אנו מובילים בחודשים האחרונים. נכון להיום הגולש נכנס לכל אתר לוחות בנפרד, מה שגוזל ממנו זמן יקר. באתר 'זה וזה' אנו מרכזים עבורו את כל המודעות מכל אתרי הלוחות בישראל".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות