אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל מביאה את הדילים למפות צילום: אי פי אי

גוגל מביאה את הדילים למפות

כחלק מכניסתה לתחום הקופונים, גוגל רכשה שירות שמאפשר להציג עסקאות בשירות המפות שלה. במקביל קנתה ליבינגסושיאל אתר דילים גדול באסיה

02.08.2011, 10:44 | יוסי גורביץ

גוגל ממשיכה להרחיב את כניסתה לתחום שירותי המיקום ושירותי הדילים: אמש (ב') הודיעה החברה כי רכשה את Dealmap, מהלך שיאפשר לגוגל לשלב בין שירות המפות הפופולרי שלה ובין שירות הדילים Offers, שנמצא עדיין בשלבים ראשוניים. היקף העסקה לא פורסם.

השירות שמציעה Dealmap פשוט: היא מציינת על מפת גוגל את כל הדילים שמציעים עסקים בסביבתו של המשתמש. בגוגל אמרו כי הם מאמינים שהרכישה תוכל לסייע להם "להציע מוצרים ושירותים טובים אף יותר לצרכנים ולספקים".

ענקית הרשת ניסתה בשנה האחרונה כמה פעמים להיכנס לתחום המקומי ולתחום הדילים: בסוף 2010 היא הקימה שירות מקביל ל-Yelp בשם Hotpot, אך זה הפסיק לפעול במהירות. אחר כך היא הציגה את Places, שמשתמש במפות גוגל כדי להציג מקומות שעשויים לעניין את הגולש. בדצמבר 2010 היא ניסתה לרכוש את גרופון, אתר הדילים המוביל, תמורת כשישה מיליארד דולר – הצעה שגרופון דחתה.

בתחילת 2011 הציגה גוגל את Offers, שירות מקביל לגרופון, שנפתח בינתיים במספר מוגבל של ערים בארה"ב. הרכישה של Dealmap צפויה לסייע לגוגל להתקדם בתחום – בין השאר, באמצעות השתלבות בשירות ה-Locations שלה.

במקביל אתר הדילים ליבינגסושיאל, שנחשב לשני בגודלו אחרי גרופון, רכש אתמול (ב') את אתר הדילים הדרום קוריאני המוביל, Ticket Monster, אחד מאתרי הדילים הגדולים ביותר באסיה. פרטי העסקה לא פורסמו, אך ההערכות הן שהמהלך יאפשר לליבינגסושיאל להרחיב את אחיזתו באסיה.

תגיות