אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מירס לחברת הסלולר החדשה צילום: אוראל כהן

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מירס לחברת הסלולר החדשה

לשלב הגמר הגיע גם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב מוערך ב-50-60 מיליון שקל.

02.08.2011, 09:58 | שלי פריצקר

משרד הפרסום ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מירס להשקת חברת הסלולר החדשה. לשלב הגמר הגיע גם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. במכרז התמודד גם יהושע TBWA. היקף התקציב מוערך ב-50-60 מיליון שקל.

עד לאחרונה משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב טיפל בתקציב הפרסום של מירס, אך נפרד ממנו לטובת התמודדות על מכרז הפרסום של פרטנר.  

ראובני-פרידן יהיה אחראי על מערך הפרסום של מירס ברשת החדשה. המשרד ייבנה עבור החברה תוכנית אסטרטגית וילווה אותה בכל תהליכי התכנון, המותג החדש, הכניסה לשוק, רכישת מדיה ועוד. בנוסף, יוביל המשרד גם את מערך הפרסום של רשת מירס הנוכחית המשרתת כחצי מיליון מנויים.

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס: "חברת מירס ממשיכה להתקדם בצעדי ענק ולהרחיב את שיתופי הפעולה שלה לצורך הקמת הרשת החדשה והגברת התחרות בשוק הסלולר. לאחר שבחרנו בספק תשתית להקמת הרשת החדשה, אני גאה ושמח שמשרד ראובני-פרידן, ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, יהיה שותף לדרך החדשה של מירס ולמהפכה בענף הסלולר, שתיטיב עם אזרחי ישראל בכלל והמגזר הצרכני, בפרט".

גיא ידלין, משנה למנכ"ל מירס וראש חטיבת הלקוחות: "לפנינו אתגרים משמעותיים בתחום השיווק והפרסום, ולראובני-פרידן הניסיון והרעב שיצעידו אותנו קדימה לשינוי פני ענף הסלולאר בישראל. הבחירה בראובני-פרידן הינה נדבך מרכזי ומשמעותי באסטרטגיה החדשה של מירס בכל הנוגע לחדירה מאסיבית לשוק הפרטי. ברצוני להודות לכל השותפים בתהליך הבחירה ולמשרד גליקמן נטלר סמסונוב אשר ליוו אותנו והיו שותפים לדרך במהלך השנים האחרונות".

 

תגיות