אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלהיט החדש של עולם הפרסום: שוערת ארצות הברית צילום: רויטרס

הלהיט החדש של עולם הפרסום: שוערת ארצות הברית

הופ סולו חתמה על הסכם חסות עם גייטורייד לאחר שחתמה לאחרונה על הסכם גם עם בנק אוף אמריקה

02.08.2011, 17:11 | סוכנויות הידיעות

הופ סולו, שוערת נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים, היא סחורה חמה במשרדי הפרסום בשדרות מדיסון.

כוכבת מונדיאל 2011 לנשים חתמה על הסכם חסות עם חברת משקאות האנרגיה, גייטורייד. לא נחשפו פרטים פינסים של העסקה אך היא מוערכת בכמה מאות אלפי דולרים.

זה הסכם החסות השני של סולו בשבועות האחרונים. היא חתמה על הסכם עם בנק אוף אמריקה ביחד עם חברותיה לנבחרת, אבי וואמבק ואלכס מורגן.

ריצ'רד מוצקין, סוכנה של סולו, התייחס  לעניין שהיא מעוררת בקרב המפרסמים. "העניין בהופ עלה מאז שהיא הובילה את ארצות הברית לגמר מול יפן. סולו עשתה מסע במדינה והופיעה בעשרות שידורים", אמר ל"ספורטס ביזנס ג'ורנ"ל. "יש לה סיכוי להיות מוכרת ולא רק בסצנת הכדורגל".

סולו הופיעה על שער ספורטס אילוסטרייטד ומספר העוקבים שלה בטוויטר זינק מ-8,000 ל-250 אלף.

תגיות