אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יאיר גולדפינגר מוכר את דוטומי ב-295 מיליון דולר לוואליו קליק צילום: שאול גולן

יאיר גולדפינגר מוכר את דוטומי ב-295 מיליון דולר לוואליו קליק

162 מיליון דולר מהסכום ישולמו במזומן , והשאר במניות. הכנסותיה של דוטומי עומדות על 80 מיליון דולר

03.08.2011, 07:59 | אסף גלעד

לאחר חרושת שמועות על מכירת חברת הסטארט-אפ האמריקאית של יאיר גולדפינגר, דוטומי, כולל שמועות כל מכירתה ל- AOL, נמכרת הלילה (ד') החברה לידיה של חברת הפרסום המקוון ואליו-קליק ב- 295 מיליון דולר. 162 מיליון דולר מהסכום ישולמו במזומן , והשאר במניות.

ואליו קליק פרסמה הלילה כי הכנסותיה של דוטומי עומדות על 80 מיליון דולר, ואלה יצטרפו הכנסות החברה האמריקאית אשר עומדות כיום על 125 מיליון דולר.

דוטומי, חברה אמריקאית הפועלת משיקגו, פיתחה מערכת המאפשרת פרסום אישי הממוקד בתחומי העניין של הגולש הספציפי. באמצעות המערכת, הבאנרים המוצגים באתרים השונים הופכים אישיים ומוכוונים יותר לגולש. החברה נחשבת ל"בייבי" של גולדפינגר, כחברת הפורטפוליו שלה הוא מקדיש את עיקר זמנו ומרצו.

בדוטומי מושקעות קרנות אמריקאיות המעורבות גם בהשקעות בחברות ישראליות: קרן גלובספאן, קרן USVP, ,אינבסטור קפיטל, וולוסיטי, והמייסדים עצמם, היזמים הישראלים תמיר קוך, אייל שיף, טל ברנוח וגולדפינגר עצמו. בחברה מועסקים, לפי אתר המחקר IVC, כ-50 עובדים.

תגיות