אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ריטליקס: "מנועי הצמיחה של החברה החלו לבעור"

ריטליקס: "מנועי הצמיחה של החברה החלו לבעור"

הכנסות ריטליקס ברבעון השני צמחו ב־11% ל־58 מיליון דולר. סמנכ"ל הכספים הוגו גולדמן: "אנחנו ממשיכים לזכות בחוזים משמעותיים"

04.08.2011, 07:41 | ניר צליק

"ברבעון הנוכחי מנועי הצמיחה החלו לבעור. עלינו ב־11% במכירות לעומת שנה שעברה והיו לנו זכיות מאוד משמעותיות בחוזים" — כך אמר אתמול סמנכ"ל הכספים של ריטליקס, הוגו גולדמן, עם פרסום תוצאות הרבעון השני.

לדברי גולדמן, "גם ברווח הנקי עלינו יפה וגם המזומנים התחזקו. אחת מהזכיות היתה ברשת וולגרינס, שיש לה יותר מ־8,000 חנויות בארצות הברית, שם ננהל את המלאי. חוץ מזה זכינו בעוד לקוח גדול בארצות הברית שאי אפשר לחשוף את שמו, אבל הוא מאוד משמעותי".

ריטליקס, המתמחה במערכות תוכנה לניהול רשתות קימעונאיות, סיימה את הרבעון השני של 2011 עם הכנסות של 57.9 מיליון דולר, לעומת כ־52 מיליון דולר ברבעון המקביל ב־2010. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב־2.9 מיליון דולר, לעומת רווח של כ־1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.

אחד הנושאים העיקריים שעמדו לנגד עיניה של קבוצת דור המייסדים של אמדוקס (נחמיה למלבאום, אלי גלמן, בועז דותן ואבי נאור, שהחליף בשנה שעברה את גלמן בתפקיד יו"ר החברה), שהצטרפה לניהול ריטליקס עם קרן פימי, היה הפיכת ההכנסות משירותים להכנסות העיקריות של החברה, בדומה לאמדוקס. ברבעון החולף הגיעו 78% מהכנסות החברה משירותים, לעומת 74.4% ברבעון המקביל ב־2010.

"בתחום השירותים אנחנו ממשיכים לגדול בכמות הזכיות, ושירותי הערך המוסף שאנחנו נותנים כיום גם ממשיכים להתחזק", אומר גולדמן. "גם בתחום ה־SAS (ראשי תיבות של Software As a Service, מונח המתאר מצב שבו הלקוחות משתמשים בתוכנות המותקנות על מחשבי ריטליקס כדי לחסוך בהוצאות — נ"צ) אנחנו ממשיכים לצמוח. למעשה, הרכישה שביצענו בשבוע שעבר נועדה לחזק את התחום הזה ולהגדיל בו את הצמיחה".

החברה שעליה מדבר גולדמן, MTXEPS, נרכשה בכ־19 מיליון דולר. החברה מעסיקה בארצות הברית כ־50 עובדים, שיהפכו בעקבות הרכישה לעובדי ריטליקס.

"לחברה שרכשנו יש גם מוצר של ניהול ועיבוד תשלומים", אמר אתמול גולדמן, "וזה מוסיף לנו את היכולת להוסיף עיבוד תשלומים לכל נקודות הקצה שלנו כרגע. אפשר לשלם באמצעות המוצר שלהם עם כרטיס אשראי או טלפון סלולרי. אנחנו מאמינים שההשפעה של הרכישה על התוצאות שלנו השנה תהיה זניחה, אבל בשנה הבאה נראה השפעה יותר גדולה".

תגיות