אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יפאורה מציגה: קמפיין חדש ל-RC קולה צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

יפאורה מציגה: קמפיין חדש ל-RC קולה

המבצע כולל קמפיין משולב בטלוויזיה ובפייסבוק בו מכריז הדוד על מתן ירושה של 100 אלף דולר

07.08.2011, 10:29 | כתב כלכליסט

קמפיין חדש לחברת יפאורה למבצע RC קולה. במסגרת הקמפיין הדוד מאמריקה מחפש את המשפחה שלו ומחלק ירושה של 100 אלף דולר .המבצע כולל קמפיין משולב בטלוויזיה ובפייסבוק ומזמין את הצרכנים לעמוד הפייסבוק של RC קולה. ההשקעה הכוללת בקמפיין כ-4 מיליון שקל.

במסגרת הפעילות עמוד הפייסבוק של RC יציע לגולשים משחק טריוויה הכולל שאלות סביב ערכי המותג לאורך 4 שבועות, שבסופם יוכרזו שישה "יורשים" שיתחלקו בפרס הגדול של 100 אלף דולר. הפעילות תימשך עד ה-1 בספטמבר.

במקביל למשחק הטריוויה תתקיים פעילות "הירושה היומית" עם אפליקציה ייחודית שתזמין את הצרכנים להצטלם עם אחד ממוצרי RC קולה, פעילות זו תזכה בכל יום את הגולשים היצירתיים ביותר במגוון פרסים ממותגים, כגון: חולצות, כובעים, תמונות, שעונים וכו'.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות