אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קיץ זה לא תירוץ

מי שלא אוהב להזיע, לא חייב להפסיק להתעמל כי חם. אנדי איילון מציעה פתרון בבריכה הביתית שלה

08.08.2011, 09:32 | קרן צור

מי שחושב שהתעמלות במים מיועדת לנשים מבוגרות בלבד, מוזמן להיכנס לבריכה עם אנדי איילון, מחלוצות ההידרותרפיה בישראל, ולגלות שאפשר גם אחרת. בניגוד לאימונים שמסתכמים בשכשוך נעים וקצת מתיחות בבריכה, כאן אין רגע מנוחה, ובמשך 45 דקות מתמודדים המשתתפים עם רצף תרגילים מקוריים שמעלים את הדופק ומפעילים כל שריר ושריר בגוף. איילון, מעסה רפואית ומומחית לשיקום נוירולוגי במים, התברכה בזוג עיני רנטגן שרואות הכל. אף על פי שהאימון מתבצע כשהגוף שקוע בבריכה, היא מצליחה לראות כל טעות בביצוע התרגילים ולזהות כל בעיה הדורשת התייחסות. על חוסר הקואורדינציה שלי היא עלתה תוך שניות, ובדרכה הנעימה הציעה טיפים לשיפור ותרגילים שמתמקדים בחיזוק הנקודות החלשות.

קהל היעד: מי שמזהה את היתרונות הרבים של התעמלות רטובה.

למה זה טוב: ההתעמלות במים משלבת בין פעילות אירובית לאנאירובית ותורמת לפיתוח סבולת לב ריאה ולחיזוק כל קבוצות השרירים. כמו כן, התרגול מסייע לבניית עצם, מפתח קואורדינציה, גמישות ושווי משקל ואפילו משפר זיכרון.

כמה קלוריות שורפים: 500–700 קלוריות באימון של 45 דקות.

למה כן: התעמלות במים יפה לבריאות כיוון שהעומס המופחת על המפרקים (במים משקל הגוף הוא עשירית ממשקלו על היבשה) מונע פציעות ספורט ונזקים מצטברים. העבודה כנגד כוח התנגדות של המים, שהוא פי 16 מכוח ההתנגדות של האוויר, מאתגרת ושורפת קלוריות, וגם כשעובדים קשה ומתאמצים לא מרגישים שמזיעים.

למה לא: יותר מכל אימון אחר, התעמלות במים פותחת את התיאבון, ומבטיחה שתחזירו כל קלוריה שנשרפה.

פרטים: 250 שקל לשיעור פרטי, 500 שקל למינוי חודשי של שני אימונים קבוצתיים בשבוע. 054-4345400.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות