אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו-פארם חוגגת יומולדת 20 ומחלקת שקיות הפתעה

ניו-פארם חוגגת יומולדת 20 ומחלקת שקיות הפתעה

בכל שקית יש מתנה או הטבה, החל מהנחה בקנייה ועד חופשות בארץ וטיסות לחו''ל. המהלך מלווה בקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון

09.08.2011, 12:52 | כתב כלכליסט

רשת ניו-פארם חוגגת יומולדת 20 ומחלקת ללקוחותיה שקיות הפתעה ליומולדת. השקיות יופצו למיליון בתי אב. 

ניתן לזכות בכרטיסי טיסה לחו"ל, חופשות בארץ, הנחות בקנייה ועוד מגוון רחב של מתנות, הטבות והנחות.

מימוש המתנה בשקית מותנה בקנייה בסכום של 99 ש'קל בסניפי הרשת.

הקמפיין כולל פעילות מיוחדת בדיגיטל שבו תושק אפליקציית יומולדת והגולשים בעמוד הפייסבוק של הרשת יוכלו להגריל שקיות הפתעה גם כן.

בנוסף, במסגרת חגיגות יום ההולדת, יוצאת הרשת במבצע 1+1 על אלפי פריטים במחלקות הקוסמטיקה, הטואלטיקה והתינוקות.

קמפיין שקיות ההפתעה ליום ההולדת שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול: פרסום בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, קמפיין רדיו, עיתונות ארצית ומקומית וקד"מ רחב בסניפי הרשת. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות ייעודית למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-3 מיליון שקל.

ענת נטיב סמנכל השיווק: "ניו-פארם מציעה כל השנה מבצעים ללקוחות וביום ההולדת שלנו אנו מבקשים לחלוק את החגיגה ולהציע ללקוחות מבצע 1+1 מתנה והפתעות נוספות .אנחנו חוגגים והלקוחות שלנו נהנים" .

תגיות