אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוטר עובד בשלמור בעקבות קמפיין של שטראוס צילום: אוראל כהן

פוטר עובד בשלמור בעקבות קמפיין של שטראוס

במסגרת קמפיין אינטראקטיב לדנונה, שעליו אחראי המשרד, 10 לחיצות על הדמות גרמו לה להתפשט. בשטראוס זעמו - והעובד האחראי פוטר

09.08.2011, 18:12 | שלי פריצקר

עם לקוח גדול כמו שטראוס לא מתעסקים: פיטורים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לאחר התחכמות בקמפיין האינטראקטיב למשקאות הבוקר של דנונה שטראוס.

במסגרת הקמפיין מוזמנים הגולשים לשלוח ברכת "בוקר טוב" למי שירצו, כאשר אלו שקיבלו את הברכה המקורית ביותר יזכו לביקור של צוות דנונה שיעשה לו בוקר טוב.

מסתבר שבקרב אנשי הצוות של שלמור אבנון עמיחי האחראי על הקמפיין, היה מי שניסה לעשות טריק: הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות המאוירות גורמת לדמות להתפשט. בחברת שטראוס, שנמצאת במצב רגיש בימים אלה בגלל המחאה החברתית על יוקר המחייה, לא אהבו את ההתחכמות ובמשרד הפרסום מיהרו לפטר את העובד שהיה אחראי למעשה.

משלמור אבנון עמיחי נמסר: "מדובר במעשה קונדס של עובד אחד. אנו מגנים בכל תוקף מעשה מסוג זה שעומד בסתירה גמורה לערכי המשרד ולערכי האנשים העובדים בו ומהווה פגיעה בכבודנו האישי והמקצועי".

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה