אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אשאל במגעים מתקדמים להפעלת ערוץ הקניות של HOT

אשאל במגעים מתקדמים להפעלת ערוץ הקניות של HOT

החברה מתכננת להקים במקום ערוץ הקניות "שופינג" מותג חדש שייקרא "בסט דיל", ויספק תחרות לערוץ הקניות 21 הוותיק

10.08.2011, 11:06 | שלי פריצקר

מחפשים גלגל הצלה לערוץ הקניות הצעיר. כשנה וחצי לאחר שעלה לאוויר ערוץ "שופינג" ב־HOT, מנהלת חברת אשאל מגעים מתקדמים עם ענני תקשורת להפעלתו - כך נודע ל"כלכליסט". אשאל מתכננת להקים במקום "שופינג" מותג חדש שייקרא "בסט דיל", ויספק תחרות לערוץ הקניות 21 הוותיק. המטרה היא להפעיל את "בסט דיל" בעתיד גם בחברת הלוויין yes.

הערוץ, שבו מחזיקה ענני תקשורת, עלה לאוויר בינואר 2010 בהשקעה של 2.5 מיליון שקל - אך עד כה הוא מתקשה להתרומם. גורמים המעורבים במגעים מצדה של ענני תקשורת מאשרים כי היו שיחות, אך לדבריהם המהלך לא יוצא לפועל היות שהערוץ עומד להיסגר.

ענני מפעילה כיום כ־15 ערוצים עבור HOT, ובהם קומדי סנטרל, ערוץ החיים הטובים ו־MTV. אם תיחתם העסקה אשאל, שבשליטת אבי ללוז ואורי שוחט, צפויה להפעיל את הערוץ דרך ענני תקשורת עבור חברת הכבלים.

אבי ללוז מסר בתגובה: "אנו נמצאים בעיצומו של מו"מ מתקדם עם ענני". מענני תקשורת נמסר: "איננו מגיבים להתנהלות כלכלית".

תגיות