אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חודש שמיני ברציפות: כלכליסט הוא האתר הכלכלי הגדול בישראל

חודש שמיני ברציפות: כלכליסט הוא האתר הכלכלי הגדול בישראל

סקר TIM: אתר כלכליסט מדורג במקום ה-14 מכלל האתרים בישראל ובמקום ה-9 בגלישה ממקומות עבודה. החשיפה השבועית לאתר כלכליסט: 621 אלף גולשים

10.08.2011, 14:01 | כתב כלכליסט
"כלכליסט" הוא האתר הכלכלי הגדול בישראל זה החודש השמיני ברציפות, כך על פי סקר TIM. מחאת הקוטג' שהפכה בהמשך חודש יולי למחאת האוהלים ניכרת בעלייה קלה בהיקפי הגלישה באתרים רבים, בעיקר לנוכח הירידה העונתית שנרשמה ביוני 2011.  

החשיפה השבועית לאתר "כלכליסט" הסתכמה ב-15.6% מכלל הגולשים, שהם 621 אלף גולשים ייחודיים בשבוע. מדובר בעלייה של 7.5% בהשוואה ליוני 2011. "כלכליסט" מוביל הן על פני אתר "דה מרקר" (חשיפה של 13.3%) והן על פני אתר "גלובס" (עם חשיפה של 11.7%).

בדירוג כלל האתרים בארץ ממוקם אתר "כלכליסט" בחודש יולי במקום ה-14, אף זאת לפני "דה מרקר" (מקום 17) ו"גלובס" (מקום 22).

"כלכליסט" ממשיך להוביל את הזירה כלכלית גם בדירוג הגלישה ממקומות העבודה. החשיפה השבועית ממקומות עבודה הסתכמה ב"כלכליסט" ב-14.7% מהגולשים, והוא מדורג במקום ה-9 לפני "גלובס" שנמצא במקום ה-14 ו"דה מרקר" במקום ה-15.

אלה מימצאיו של סקר TIM שפורסמו היום. גם בסקר הקודם, שפורסם בחודש יולי 2011 דורג "כלכליסט" ראשון בין האתרים הכלכליים בישראל, וכך גם בסקרים הקודמים שהתייחסו לגלישה בחודש מאי, ובחודשים שקדמו לכך החל מדצמבר 2010, אז נכלל לראשונה "כלכליסט" בדירוג TIM.

על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים האחרונות הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.

תגיות