אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": מותג האופנה האמריקאי EXPRESS בדרך לישראל

בלעדי ל"כלכליסט": מותג האופנה האמריקאי EXPRESS בדרך לישראל

נשיא ומנכ"ל חברת האופנה ביקרו בישראל לפני כשבועיים, ובכוונתם לפתוח 15־20 חנויות של המותג. בין המתעניינים להיכנס לשותפות מקומית: הראל ויזל, מבעלי פוקס

11.08.2011, 08:20 | אורנה יפת

מותג אופנה בינלאומי נוסף מגיע לישראל. ל"כלכליסט" נודע כי נשיא ומנכ"ל מותג האופנה האמריקאי EXPRESS ביקרו לפני שבועיים בארץ. איש הקשר של החברה לישראל הוא איש העסקים דני גילרמן, האחראי גם להבאתו של המותג פוראבר 21 לארץ, שחנות ראשונה שלו תיפתח באוקטובר בקניון עזריאלי בתל אביב.

גילרמן סיפר ל"כלכליסט" כי נשיא החברה העולמית מייקל וייס והמנכ"ל מת'יו מולרינג ביקרו בכמה קניונים בארץ, ובהם גם קניון עזריאלי בתל אביב. "הם בדקו את הריטייל וגם מאוד התרשמו מאיכות האופנה המקומית ומהאופן שבו מתלבשות הנשים הישראליות, וגם מהתנועה בקניונים. הם טוענים שלא ראו תנועה כזו בהרבה מקומות", סיפר גילרמן.

EXPRESS קיבלה החלטה אסטרטגית להיכנס לישראל, אך הנהלת החברה טרם החליטה האם הכניסה תיעשה באמצעות שותף מקומי או באופן עצמאי. הנטייה היא להיכנס לשותפות, אך לא הוצגה חובה כי הגורם יהיה מתחום הריטייל. נשיא החברה והמנכ"ל יכריעו בעניין בתוך כחודש.

ל"כלכליסט" נודע כי בין הגורמים הישראליים שמתעניינים במותג נמצא הראל ויזל מבעלי פוקס, וכן נודע כי נעשתה פניה לגבי רוטר, מבעלי קסטרו. בנוסף מתעניינים במותג שני גורמים שאינם מתחום הקמעונאות.

סניך של מותג האופנה EXPRESS בארה"ב סניך של מותג האופנה EXPRESS בארה"ב סניך של מותג האופנה EXPRESS בארה"ב

EXPRESS מעוניינת לפתוח בין 15 ל־20 חנויות בישראל. בניגוד למותג פוראבר 21, שפועל בחנויות של 2,000 מ"ר, חנויות EXPRESS משתרעות על שטח של 600–800 מ"ר, מה שעשוי להקל על כניסתו של המותג לישראל. זאת כיוון שבקניונים ובאזורים מסחריים קל יותר למצוא שטחים בגודל הזה מאשר שטחים גדולים יותר, שלרוב משתרעים על פני שתי קומות ודורשים בינוי מחדש.

EXPRESS נחשב למותג אופנה ידוע ואהוד בארה"ב. חנויותיו ממוקמות בקניונים מובילים וברחובות הומים, בין היתר בשדרה החמישית במנהטן. קהל המותג הוא בעיקר נשים וגברים בגיל 20–30. המתחרים העיקריים הם בננה

ריפאבליק וזארה. מדובר במותג איכותי ביחס למותגי ווליו פור מאני, והוא אף מתומחר גבוה יותר מ־H&M.

הקולקציה כוללת ג'ינסים, חולצות טריקו, ז'קטים, חולצות מחויטות לגבר, סריגים ואקססוריז כגון תיקים ותכשיטים. הסריגים נמכרים במחיר של 50 דולר לפריט, והג'ינסים נעים בין 50 ל־118 דולר.

EXPRESS הושק בתחילת שנות השמונים ומפעיל כ־600 חנויות, רובן בארה"ב. לאחרונה נפתחו חנויות של המותג בדובאי ובאבו דאבי. בקרוב צפויה להיפתח חנות בקנדה. מניית החברה נסחרת בנאסד"ק בניו יורק.

לכתבה באנגלית לחצו כאן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
בקשר לקניונים בארץ
לפי שמועות ששמעתי הם מאוד עמוסים וצפופים בקונים בהשוואה לקניונים בחו"ל. שמעתי מהרבה אנשים עשירים (וסנובים) שהם לא נכנסים לקניונים בארץ מהסיבה הזאתי. ככה שיש יותר קונים יש יותר סיכוי לרווח לכן זה נראה להם ריווחי להיכנס לארץ. לעומת זאת הריכוזיות והשותפות ביחד עם מי שיש לו כבר רשת גדולה בארץ לא נראה לי
שחר2 , בת ים  |  11.08.11
לכל התגובות