אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת האופנה ml תשקיע 3.5 מיליון שקל במותג חדש לצעירות צילום: צביקה טישלר

רשת האופנה ml תשקיע 3.5 מיליון שקל במותג חדש לצעירות

אבי מלכה, הבעלים של קבוצת ריטייל ישראל המחזיקה ב-ml: בוחנים גם אפשרות להשיק מותג אופנה לילדים במידות גדולות

11.08.2011, 11:48 | אורנה יפת
רשת האופנה ml, מקבוצת ריטייל ישראל, תשקיע 3.5 מיליון שקל במותג החדש לצעירות, mlLY .

מדובר במותג המיועד לצעירות, במידות 42 – 50. אבי מלכה, הבעלים של הקבוצה אמר כי הוא בוחן אפשרות להשיק גם מותג אופנה לילדים במידות גדולות.

"זיהינו וואקום בתחום האופנה לצעירות במידות 40 -54", אמר מלכה. "חברות האופנה מבקשות לתת מענה אופנתי לפלח שוק של צעירות שעונות על אידיאל הרזון הקיצוני. במרבית רשתות האופנה בישראל ניתן למצוא פריטי אופנה במידות 34 -40".

מסקר שערכה החברה על שוק האופנה בישראל, עולה כי בארץ יש כ-300 אלף צעירות, בנות 18 עד 28 המשתייכות לפלח שקונה מידות 40-54. הן קונות בממוצע 18 פריטים בעונה, המסתכמים בסכום הנאמד בכ-2,000 שקל בעונה.

מלכה השיק בשנת 1991 את רשת אופנת ml שנקראה אז מתאים לי, אופנה לנשים במידות גדולות לנשים. בשנת 2006 פתח לראשונה רשת לגברים החל ממידות 40 תחת רשת ml men. בניגוד לרשתות לגברים ונשים, שלאחרונה החלה הרשת למזג ביניהן, אופנת הצעירות תוצב בקורנרים ייעודיים בתוך סניפי ml הקיימים. בשלב ראשון ב-20 סניפים ולאחר מכן תורחב הפריסה. לדברי מלכה אין לחברה תוכניות לפתוח רשת חנויות נפרדת.

תגיות