אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב יחסי הציבור של "פתחון לב" יטופל בדני לוי תקשורת צילום: צביקה טישלר

תקציב יחסי הציבור של "פתחון לב" יטופל בדני לוי תקשורת

בימים הקרובים צפויה העמותה לבחור גם משרד פרסום חדש. גם תקציב היח"צ של עמותת "סאנרייז ישראל", המסייעת לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן, עבר למשרד

11.08.2011, 14:04 | כתב כלכליסט

תקציב יחסי הציבור של ארגון "פתחון לב" יטופלו במחלקת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת, בימים הקרובים צפוי הארגון לבחור גם משרד פרסום חדש.

פתחון לב הוא אחד משלושת 'ארגוני הגג' הגדולים בישראל, הפועל זה 13 שנה למען שכבות המצוקה במדינה. הארגון עוסק בשני מישורים עיקריים: סיוע למשפחות במצוקה וחינוך לבני נוער. בסה"כ מסייע הארגון ליותר מ - 20,000 איש מידי חודש, בחלוקת סלי מזון, ביגוד, הנעלה וכיו"ב. במקביל הוא מפיק פרויקטים חינוכיים הנותנים כלים לבני נוער להצלחה בחיים.

הארגון מצטרף לעמותת "סאנרייז ישראל" אשר נקלטה אף היא השבוע במחלקת האסטרטגיה של המשרד. העמותה אשר הוקמה בתמיכתה והנחייתה של עמותת סאנרייז האמריקאית, מסייעת לילדים אשר מתמודדים עם מחלת הסרטן בכלל המגזרים, ואף מפעילה את הקייטנה הייעודית היחידה בישראל עבור הילדים ובני משפחותיהם.

תגיות