אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגזר ה"ללא תפר" הקפיץ את מכירות תפרון ב-16% ברבעון השני צילום: shutterstock

מגזר ה"ללא תפר" הקפיץ את מכירות תפרון ב-16% ברבעון השני

מכירות החברה הסתכמו ב-28.8 מיליון דולר; מהדוחות עולה כי החברה תחסוך 150 אלף דולר ברבעון כתוצאה מהארכת אורך החיים של מכונות התפירה ב-5 שנים

17.08.2011, 09:54 | שי סלינס

תפרוןפרסמה היום (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2011 והציגה קיטון בהפסדים ועלייה במכירות.

מכירות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-28.8 מיליון דולר, גידול של 16% לעומת 24.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר העלייה במכירות מיוחסת לגידול במכירות מוצרי הלבשה תחתונה וספורט במגזר "ללא תפר". 

עוד עולה מהדוחות כי ההפסד ברבעון השני של 2011 הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. במחצית השנה הראשונה ההפסד הסתכם ב-4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 5.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בחודש יוני 2011 התקשרה החברה עם מעריך שווי מוסמך, אשר נדרש לקבוע את יתרת אורך החיים של מכונות הסריגה הפעילות של החברה. לגבי חלק ממכונות הסריגה קבע מעריך השווי כי יתרת אורך החיים הינה לפחות 5 שנים נוספות מיום 2011. בהתאם לכך תבצע החברה שינוי אומדן למכונות אלו החל מתחילת הרבעון השלישי של 2011. סה"כ השפעת השינוי הינו הקטנת הוצאות הפחת בחברה ב-150 אלף דולר לרבעון.

עמית מרידור, מנכ"ל תפרון: "הגידול במכירות משקף קצב מכירות שנתי של 110 מיליון דולר, יחד עם גידול משמעותי בבסיס הלקוחות. תוצאות המחצית הראשונה עדיין לא משקפות את מלוא הפוטנציאל של מיזוג פעילות נובל הקנדית. השיפור בביצועים צפוי להימשך ולהשפיע לטובה גם במהלך המחצית השניה של השנה, יחד עם צפי לגידול משמעותי במכירות ללקוחות MASS MARKET וכניסה לשוק האירופאי. תפרון הגדילה את הוצאות הפיתוח ומרכזת מאמצים גדולים להשקת מוצרים חדשים לשוק הספורט כבר בשנת 2012. מוצרים שיאפשרו לנו לחזור ולהוביל את עולם האל-תפר, תחום בו אנו משקיעים בטכנולוגיה חדשה לחלוטין, והתוצאות הראשוניות שבפנינו חיוביות מאוד".

תגיות