אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": סוזוקי אלטו תפנה לצעירים - תוצע ב-60 אלף שקל עם גג נפתח

בלעדי ל"כלכליסט": סוזוקי אלטו תפנה לצעירים - תוצע ב-60 אלף שקל עם גג נפתח

מדובר למעשה בהטבה של 8,750 שקל. המהלך בא בעקבות התגברות התחרות בשוק המכוניות הקטנות

17.08.2011, 10:15 | תומר הדר

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, החלה במהלך שיווקי שנועד "להצעיר" את סוזוקי אלטו. במסגרת זו תוצע האלטו הידנית כאמצעי לסגירת עסקה במקרים מסוימים, ללא תוספת מחיר, עם גג נפתח חשמלי מתוצרת WEBASTO הגרמנית. כך נודע ל"כלכליסט", לאחר תדרוך שנמסר לאחורנה לאנשי מכירות של סוזוקי. הגג מותקן על ידי חברת ש.א.סביר.

מחירה של גרסת הבסיס של האלטו הוא 60 אלף שקלים. שווי הגג ללקוח רגיל שיבקש להתקינו עומד על 8,750 שקלים. מהלך שיווקי זה הוא הראשון בשורת מהלכים שנועדו "להצעיר" את האלטו ואת יתר דגמי סוזוקי, וזאת לאור הופעתן של שלל מתחרות בשוק כגון סקודה פאביה, שהוצגה לאחרונה בגרסה במחיר של 70 אלף שקלים, ורנו קליאו שהוצגה אף היא בגרסה בעלת מנוע בנפח 1.2 ליטרים במחיר של 70 אלף שקל.

על פניו מדובר במהלך שיווקי שגרתי למדי, אך בפועל, כיום שוק הרכבים הקטנים בישראל הומה מאי פעם, מה שגורם ליבואניות לחפש פתרונות שיווקיים חדשים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
יכול לעבוד
אני מניח שאם היבואן טוען ששווי ההטבה הוא כ9000 ש"ח, הוא עולה ליבואן לכל היותר 3,500 ש"ח. תאמינו או לא, בזמן האחרון יותר ויותר צעירים מעדיפים מיני חדשה. אני הייתי בין הראשונים שקנה את האלטו (ומכרתי אחרי חצי שנה) - אבל מאז הדברים השתנו. כמעט כל מיני שהצטרפה לטווח המחירים האלו, פשוט טובה יותר - במיוחד הI10. חושבים שהI10 יקרה יותר? חבר שלי התמקח 5 דקות ויצא עם I10 ב62 על הכביש כולל קודן. בסוזוקי ת"א לא היו מוכנים להוריד 500 ש"ח והיא אחרי רישוי וקודן מגיעה לאותם 62 אלף גם כן על הכביש. בקיצור, בסוזוקי יצטרכו לשלוף עוד ועוד גימיקים כדי להחזיק את האלטו בראש טבלת המכירות של המיני - פשוט כי הI10 הרבה, הרבה יותר טובה.
יגאל  |  22.08.11
10.
תגובה ל מספר 9 רון מהמרכז
שלום רב לך רון. אני הבעלים של חברת ש.א.סביר השקעות בע"מ המתקינה כאן בישראל את חלון הגג הנפתח מתוצרת חברת WEBSTO, (בדרך כלל אני לא מגיב בפורומים, אך כאן קיבלתי החלטה שונה...) ברוב הרכבים המיובאים לארץ מזה כ 18 שנה.איני יודע באיזו חברה הינך מועסק ומה הקשר בין תקלות שונות אותן אתה מכיר , להתקנת חלון הגג על ידי חברתנו.אני יכול להתחייב לך כי אין קשר ולו גם הקטן ביותר בין דבריך שאותם אני מקבל בהחלט ( מידע אישי כמובן )לבין המוצר אותו אנו מתקינים.אני בהחלט מזמין אותך ליצור איתי קשר טלפוני ואשמח לדעת האם יש משהו אותו עלינו לתקן/לשפר לפי דעתך. אנו מתקינים את חלון הגג ברמה של חלון גג מקורי. כל ההתקנות מפוקחות ע"י מחלקות השירות של יבואני הרכב עימם אנו פועלים. 18 שנה זה לא בלוף. אני מקווה כי אתה מסכים איתי.חלון הגג הינו האביזר היחידי אשר נרשם ברשיון הרכב , מופיע במחירון לוי יצחק , ומשדרג באמת את הרכב .חברתנו משמשת "מרכז אימון" ושותפה לפיתוחים שונים ביחד עם הספק וזוכה להכרה רבה בשל כך.ישנם יבואני אשר העלו על הכביש דגמים מיוחדים ובכמויות לא מבוטלות של רכבים סטנדרטים עם חלון הגג החשמלי מתוצרתנו. מקווה כי הצלחתי לשנות את דעתך ולו גם במעט. שבת שלום. אבירם סביר
אבירם סביר , מושב גנות  |  19.08.11
9.
תגובה ל-7
מגיב 6 לא טען ולו במילה אחת כנגד חברת Webasto אלא כנגד המתקינים המקומיים. לצערי הרב - הוא גם צודק. מבלי לדבר ספיציפית על המתקינים של יבואן סוזוקי בארץ, בתור עובד באחת מיבואניות הרכב הגדולות בארץ, אני יכול לומר לך בבטחה שאחוז ניכר מתקלות החשמל ברכבים חדשים נובע מהתקנות וממתקינים לא מקצועיים.
רון , מרכז  |  18.08.11
לכל התגובות