אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקריה האקדמית אונו ו"הבצפר" יכשירו סטודנטים לתואר ראשון בפרסום צילום: גיא אסיאג

הקריה האקדמית אונו ו"הבצפר" יכשירו סטודנטים לתואר ראשון בפרסום

במסגרת ההסכם יעברו הסטודנטים הכשרה מקצועית הבנויה על מתודות לימוד של "הבצפר" המשלבות עבודה מעשית

21.08.2011, 11:59 | כתב כלכליסט

לרגל השקת התואר הראשון בישראל ללימודי פרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, חתמו "הבצפר" של חברות הפרסום והקריה האקדמית אונו על הסכם לשיתוף פעולה ייחודי. התוכנית תעניק לסטודנטים אפשרות לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל ללמוד ולתרגל את הפן המעשי יישומי של עולם הפרסום והתקשורת השיווקית.

המסלול בהנהלת ד"ר מיכל שפירא, הוא הראשון מסוגו בישראל ואושר לאחרונה על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המסלול הוקם כתוצאה מהביקוש הרב ללימודי פרסום שעד כה לא קיבלו הכשר אקדמי והוא יכלול תכנים בתחומי הניו מדיה, שיווק, פרסום, קריאטיב ויחסי ציבור.

לימודי התואר ייפתחו בחודש אוקטובר הקרוב בשנת הלימודים תשע"ב, כאשר ההכשרה של "הבצפר" תיערך במהלך השנה השלישית ללימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית.

במסגרת התואר ישולבו מגוון התמחויות במטרה לסייע לבוגרים להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של השוק ולהשתלב בקלות בתפקידי מפתח בתעשייה, דוגמת ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, קריאייטיב, מרקום, קד"מ, יח"צ ועוד.

בראש התוכנית יעמדו פרופ' מיכאל פרי, יו"ר חברת מיצוב ומומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, ראש ההתמחות בפרסום בקריה האקדמית אונו וחברת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. לצידם ילמדו אנשי אקדמיה בכירים וביניהם: פרופ' אריה גביוס, פרופ' ירון זליכה, ד"ר אייל מעוז, ד"ר עופר צלרמאייר.

ד"ר מיכל שפירא: "עד כה לימודי הפרסום נכללו במסגרת תארים אקדמיים אחרים, כעת משיקה הקריה האקדמית אונו תואר ראשון ייעודי בפרסום ותקשורת שיווקית. נדרשו שנים של תכנון ועבודה יסודית מול המל"ג ומול בכירי התעשייה כדי לבנות את התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. מטרתנו בקריה האקדמית אונו לספק לעולם הפרסום והשיווק בוגרים בעלי תואר ראשון עם ידע אקדמי מעמיק בתחומים אלה".

ורד בטש מנכ"לית "הבצפר": "מצאנו בקריה האקדמית אונו שותף בעל חזון וערכים דומים ובעל רמה אקדמית גבוהה והחיבור בינינו נראה טבעי ונכון. השילוב של תואר אקדמי, עם הידע והניסיון המעשי רב השנים של 'הבצפר' בהכשרת אנשי הפרסום, מייצר שלם הגדול מסך חלקיו. המהלך מהווה הזדמנות נפלאה עבור הסטודנטים להתנסות בעבודה, טרם הם מסיימים את התואר, דבר שייצור עבורם יתרון בשוק העבודה".

תגיות