אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחירי הגרעינים ירדו - מחירי הפיצוחים ללקוחות עלו וחממה סחר הרוויחה צילום: אביגיל עוזי

מחירי הגרעינים ירדו - מחירי הפיצוחים ללקוחות עלו וחממה סחר הרוויחה

משווקת הפיצוחים דיווחה על מעבר לרווח נקי של 1.7 מיליון שקל לעומת הפסד של 6.6 מיליון שקל ברבעון המקביל

23.08.2011, 12:27 | מעין מנלה
חברת הפיצוחים, חממה סחר, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השני של 2011. החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 1.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 6.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הכנסות החברה ממכירות עלו ב-38% והסתכמו ברבעון ב-109 מיליון שקל לעומת 79 מיליון שקל ברבעון המקביל. את העלייה בהכנסות מייחסים בחברה בעיקר לעלייה במחירי המכירה של הסחורות ועליה בהיקפי המכירה. צבר ההזמנות של החברה בסוף הרבעון הוא כ-42 מיליון שקל, אך אינו משקף את סך המכירות הצפויות של החברה, הסבירו בחברה, מכיוון שרוב ההזמנות מלקוחות מבוצעות בהתראה קצרה.

הרווח הגולמי של החברה עלה פי יותר מ-5 והסתכם ברבעון ב-8.4 מיליון שקל, המהווים 7.7% מהמכירות, לעומת 1.3 מיליון שקל, שהם 1.7% מהמכירות, בתקופה המקבילה בשנה שעברה. את הזינוק ברווח הגולמי מייחסים בחברה לירידה במחירי הסחורות בעולם.

אתמול הוחלף יו"ר הדירקטוריון, מאיר חממה, שבמקומו מונה צביקה עמית. כמו כן, הוזכר בדו"ח כי בסוף מרץ החליטו בחברה לא לחלק דיבידנד למרות שאת שנת 2010 הסתיימה ברווח שנתי של 4.26 מיליון שקל.

תגיות