אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלנצ'יה אפסילון עומדת מאחורי קמפיין "האלגנטיות"

הלנצ'יה אפסילון עומדת מאחורי קמפיין "האלגנטיות"

אם גם אתם הגדרתם מהי אלגנטיות באתר מיוחד, יש לכם סיכוי לזכות בלנצ'יה אפסילון

30.08.2011, 10:05 | שלי פריצקר

אם תהיתם מה עומד מאחורי קמפיין "האלגנטיות", אז הנה התשובה: הרכב החדש לנצ'יה אפסילון של חברת סמל"ת שיושק בישראל בחודש הקרוב.

בימים האחרונים עלה ב-ynet, בערוץ 2 ובתחנות הרדיו מהלך פרסומי הקורא לגולשים להגדיר מהי "אלגנטיות" עבורו באתר ייעודי בשם  elegancereborn.co.il, כאשר כל גולש חושף חלק נוסף מהרכב. 6,000 גולשים כבר לקחו חלק בפעילות, והרכב ייחשף סופית מחר בעמוד פייסבוק מיוחד שהוקם עבור הקמפיין. בסיום המהלך גם יוכל אחד מהגולשים לזכות ברכב.

על המהלך אחראים משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-Say, וההשקעה בו עומדת על 2 מיליון שקלים.

המותג לנצ'יה הושק מחדש בישראל בקיץ שעבר עם רכב הדלתא טורבו, אחרי שנים של היעדרות מהשוק הישראלי. 

חברת סמל"ת היא יבואנית אלפא רומאו, פיאט, אבארט ולנצ'יה.

תגיות