אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קסטרו משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין חדש לג'ינס צילום: דודי חסון

קסטרו משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין חדש לג'ינס

הקמפיין בכיכובה של גל גדות יעלה תחת הסלוגן Flare – The New Sexy

30.08.2011, 11:54 | כתב כלכליסט
קמפיין הג'ינס של קסטרו תחת הסלוגן Flare – The New Sexy יעלה מחר למשך כחודש בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין יכלול פרסום על גבי קיר הענק בצומת ההלכה ונתיבי איילון, בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בעיתונות ובדף הפייסבוק של קסטרו.

את הקמפיין מובילה גל גדות כשהיא לבושה בג'ינס ה-Flare, לצד שתי דוגמניות נוספות המציגות שתי גזרות ג'ינס מנצחות נוספות של קסטרו: הסקיני והג'גינג.

הקמפיין צולם כטייק אוף בהשראת הסדרה המיתולוגית של שנות ה-70-"Charlie's Angels" - "המלאכיות של צ'רלי", בכיכובן של פארה פוסט, ג'קלין סמית וקייט ג'קסון לקראת עלייתה של עונה חדשה בסתיו הקרוב.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו עולים בימים אלה בקמפיין ג'ינס במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס הנחשבת לעוגן חשוב ביותר בקולקציה שלנו. הרצון לחדש ולהציע מגוון דגמים אופנתי וטרנדי, בנוסף לקלאסיקות הקיימות, הוביל את מעצבי הסטודיו לעיצוב של קסטרו לחיפוש אחר הגזרה החמה והנכונה לעונה, כשג'ינס ה-Flare הוא אחד מבשורותיה."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות