אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינוביד מגייסת 9.5 מיליון ד' מסקויה צילום: עמית שעל

אינוביד מגייסת 9.5 מיליון ד' מסקויה

חברת הסטארט-אפ הישראלית הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום הפרסום האינטראקטיבי בווידיאו ברשת, וכ-2,200 אתרים נעזרים בה

30.08.2011, 15:00 | אסף גלעד
אינוביד, חברת הסטארט-אפ הישראלית של צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון, מגייסת 9.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון סקויה ישראל. זהו סבב הגיוס השלישי של חברת הפרסום האינטרקטיבי, והגדול ביותר שלה עד כה, שמביא אותה לסך גיוסים של 17 מיליון דולר מאז שנת 2007. לסבב הגיוס הצטרפו המשקיעות הותיקות באינוביד: ג'נסיס הישראלית וקרן ההון סיכון של טי מובייל, T-Ventures.

אינוביד (Innovid) הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק (80%) בתחום הפרסום האינטרקטיבי המקוון. היא מפתחת שכבות של אנימציה על גבי באנרים ומודעות פרסום מקוונות, בווידיאו Pre-Roll, המעודדות את הגולשים לבצע פעולות שונות על גבי שכבת האנימציה. לדוגמה, פרסומת לדגם מכונית חדש מאפשרת לצופה לסובב את דגם באמצעות עכבר המחשב, ובכך לבחון אותו מזויות שונות.

את הפרסומות שנעשו בעזרת הטכנולוגיה של אינוביד אפשר לראות באתרים הגדולים בארה"ב, בהם NBC, CBS, MTV, CNN, VEVO ורשת פוקס. בסך הכל מוקרנות הפרסומות של אינוביד במעל 2,200 אתרים.

אינוביד תעשה שימוש בהון שגייסה בכדי להגדיל את מערך הפיתוח שלה ולחדור אל שוק הפרסום בסלולר. החברה שמונה כיום 35 עובדים בישראל ובארה"ב מצפה להגיע עד סוף השנה למצבת עובדים של 60 איש, מתוכם 30 בישראל, ונמצאת כיום בהליכם מואצים לגיוס עובדים.

בין המפרסמים העיקריים באמצעות אינוביד ניתן למצוא את קוקה קולה, פורד, טויוטה, פרוקטור אנד גמבל ויוניברסל. עם זאת, אינוביד איננה משרתת מותגים ישירות אלא עובדת איתם דרך סוכנויות הפרסום שלהם. החברה מתמקדת בפיתוח טכנולוגי ונמנעת מלהפוך לרשת פרסום בעצמה. כיום היא שותפה לכל סוכנויות הפרסום המתמחות בוידיאו: טרמור, ברייטרול, קולקטיב, אנדרטון ואדפטיבי של היזם אמיר אשכנזי.

תגיות