אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT עברה לרווח נקי של 78 מיליון שקל: "יש עוד כברת דרך למימוש הפוטנציאל" צילום: צביקה טישלר

HOT עברה לרווח נקי של 78 מיליון שקל: "יש עוד כברת דרך למימוש הפוטנציאל"

כך אמרה סטלה הנדלר, יו"ר הוט. ברבעון המקביל אשתקד הציגה החברה הפסד של 49 מיליון שקל. הכנסות החברה עלו ב-1.8% בלבד ל-824 מיליון שקל

31.08.2011, 08:44 | שהם לוי

חברת התקשורת HOT בניהולו של הרצל עוזר עברה לרווח נקי של 78 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת הפסד של 49 מיליון שקל ברבעון המקביל.

סך הכנסות החברה עלו 1.8% בלבד ל-824 מיליון שקל. הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים הסתכמו בכ-572 מיליון שקל, לעומת כ-554 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה מוסברת בעלייה בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום, ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2010. 

הכנסות מגזר שירותי תקשורת פנים ארצית נייחת הסתכמו ב-252 מיליון שקל, לעומת כ-255 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות מגזר זה נובעת מהורדת תעריפי דמי הקישוריות בתחום הטלפוניה, המתקזזת בחלקה בעליה בהכנסות כתוצאה מהרחבת רוחבי פס, וגידול במספר המנויים בשרותי גישה לאינטרנט.

ברבעון המקביל רשמה החברה הוצאות חד פעמיות של 146 מיליון שקל שלא נזקפו לחובתה ברבעון השני של 2011.

ההכנסה הממוצעת ממנוי של החברה (ARPU) המשיכה לגדול ועמדה על 214 שקל, עלייה של 7 שקלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מספר מנויי הטלויזיה של החברה הסתכם ב-890 אלף - עלייה של כ-1 אלפי מנויים לעומת הרבעון הקודם. מספר מנויי האינטרנט עמד על 759 אלף. החברה רשמה גיוס של כ-3 אלפי מנויים לעומת הרבעון הקודם. השיפור המשמעותי ביותר נרשם בקרב מנויי הטלפון שעלה 626 אלף קווי, גידול של כ-7 אלפי קווים מול הרבעון הקודם.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-324 מיליון שקל לעומת סך של כ-273 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-51 מיליון שקל, הנובע בעיקר כתוצאה מגידול ברווחיות החברה ומשיפור ההון החוזר. מנגד, הציגה החברה עלייה בצורכי המזומנים לפעילות מימון שהסתכמו ב-229 מיליון שקל, לעומת 76 מיליון שקל ברבעון המקביל. 

סטלה הנדלר, יו"ר HOT: "תוצאות רבעון זה משקפות שיפור עקבי ויציב בכל ביצועי הליבה של החברה, ויש עוד כיברת דרך למימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בה. החברה ניצבת בפני תקופה מאתגרת של כניסה לתחומי פעילות חדשים, המשך השקעה בשדרוג תשתיות החברה וכן בפיתוח שירותים מתקדמים".

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "המהלכים האסטרטגיים שלנו נושאים פרי, ויצרו פלטפורמה נכונה לשיפור התוצאות הכספיות. יישמנו מהלכים מוצלחים, שהובילו לעלייה בהכנסות, ובה בעת ניהלנו באופן אחראי ומוקפד את צד ההוצאות, ובכך, השגנו שיפור מתמיד בכלל הביצועים העסקיים. לצד השיפור הפיננסי, הצבנו את שביעות רצון הלקוחות בראש סדרי העדיפויות, ואני שמח על כך, שהשירות של HOT עומד היום בסטנדרט גבוה, איכותי ובלתי מתפשר".

תגיות