אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: ההשקעה החדשה של שירה מרגלית: אתר "סלונה" צילום: רמי זרנגר

פרסום ראשון: ההשקעה החדשה של שירה מרגלית: אתר "סלונה"

סמנכ"לית התוכן לשעבר של רשת ומנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן אריקסון רכשה 30% ממגזין אתר האינטרנט לנשים "סלונה" בהשקעה מוערכת של כ-3 מיליון שקל

31.08.2011, 13:16 | רון גרנות

שירה מרגלית, לשעבר סמנכ"לית התוכן של רשת ומנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן אריקסון שבבעלות בעלה אילן שילוח, רכשה הבוקר (ד') 30% ממגזין אתר האינטרנט לנשים "סלונה". שווי האתר, על פי הערכות, כ-10 מיליון שקל ולפיכך מרגלית השקיעה כ-3 מיליון שקל.

לפני שעה קלה צייצה מרגלית בטוויטר שלה: "מצטרפת היום כשותפה ב'סלונה' - אתר אינטרנטי עם אוריינטציה נשית. העולם הדיגיטלי כבש אותי.מאמינה בנשים". לסיום היא הוסיפה: "גם גברים מוזמנים.www.saloona.co.il.

החיבור של מרגלית עם בעלי האתר - גיא בהר, לשעבר מנכ"ל קשת אינטרקטיב, נוצר דרך מנכ"לית האתר אימי עירון - חברה משותפת של השניים. עירון שימשיה בעבר כסמנכ"לית קריאייטיב פלנינג ותוכן אינטרנט במשרד הפרסום גיתם. למרגלית אופציה לרכוש אחוזים נוספים בעתיד ב"סלונה".

המגזין האינטרנטי "סלונה" הושק במרץ 2010 והעורכת הראשית של האתר היא רונית הבר. בסלונה פועלים יותר מ- 4,500 בלוגים. בין הכתבים באתר: הילה אלפרט, בועז גאון, איה כורם, אורנה קזין, מיכל ליבנה, שי אביבי, בילי מוסקונה לרמן, אבישג רבינר, גילי קצנלנבוגן, שרית ישי לוי, שרית סרי, ארז עמירן, יעל הדר ועוד.

מרגלית אישרה את הפרטים.

תגיות