אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי שופרסל: רבוע כחול מוזילה מוצרים של המותג הפרטי שלה צילום: איציק בירן

אחרי שופרסל: רבוע כחול מוזילה מוצרים של המותג הפרטי שלה

רבוע כחול הודיעה על סל של 32 מוצרי בסיס, לעומת 30 מוצרים בשופרסל, במחיר כולל של 293.6 שקל. ברשת מבטיחים כי מחירים אלה יישארו לפחות חצי שנה

31.08.2011, 15:58 | גיל קליאן

אחרי ששופרסל נאלצה להודיע על סל מחירים מסובסד אחרי איומים בחרם צרכנים מצד התאחדות סטודנטים, הודיעה היום (ד') רשת רבוע כחול על "סל המחאה" שלה, כשהיא מנסה לרכוב על גל המחאה הצרכנית ולחזק את המותג הפרטי שלה.

בניגוד לסל של שופרסל שהוכתב על ידי הסטודנטים ויכלול מוצרים של מותגים מובילים, הסל של רבוע כחול (שיוצע ברשת מגה) כולל בעיקר מוצרים של המותג הפרטי של הרשת. המותג הפרטי הוא רווחי יותר לרשת, מחזק אותה מול הספקים ונותן לה גמישות גדולה יותר במחיר. כיום שיעור מכירות המותג הפרטי ברבוע כחול הוא 11% מתוך כלל מכירות החברה, כאשר חיזוק מכירות המותג הפרטי הוא יעד אסטרטגי של הרשת.

רבוע כחול הודיעה על סל של 32 מוצרי בסיס (לעומת 30 מוצרים בשופרסל) במחיר כולל של 293.6 שקל. ברשת מבטיחים כי מחירים אלה יישארו לתקופה ארוכה, של חצי שנה לפחות.

זאב וורמברנד, מנכ"ל הרשת: "בתקופה בה אנו עדים להתעוררות חברתית בשל עליית מוצרי המזון, החלטנו לסבסד לאורך זמן סל של מוצרי בסיס. אנו מודעים כעת לצורך של הציבור להוביל לפתרון קבוע של ירידת מחירים ולא לקבל מבצעים והנחות זמניות. הסל המסובסד מהווה פתרון להוזלת סל הקנייה שבבסיסו עשרות מוצרים מהמותג הפרטי מגה המהווה לצרכן אלטרנטיבה איכותית וזולה. אנו ממשיכים כל העת לפעול לבלימת עליית המחירים ויודעים כי רק מותג פרטי חזק יהווה תחרות אמיתית אשר תוביל להוזלה משמעותית של המוצרים המקבילים בקטגוריות השונות. עם פתיחת השוק ליבוא אנו מתכוונים להיכנס לתחומים נוספים כמו גבינות קשות ולהוביל להוזלה של כל התחום".

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שופרסל מוזילים את ה... הוצאות פירסום שלהם ממש כמו
שופרסל מוזילים את ה... הוצאות פירסום שלהם ממש כמו רמי-לוי-החכם-היקרן. צרכנים נבונים שמו לב כי רמי לוי יקרן מאין כמותו, בעוד שהוא מצטייר כזול ביותר בכל הסופרמרקטים שבכוכבי שביל החלב, המוצרים שלו בסניף בר"ג יקרים בטירוף לעומת הסופרמרקטים ברעננה... אבל כל הזמן מקבל דקות פירסום חינם אין כסף, דרך עיתונאים ואנשי תקשורת חלושים/תלושים. ועכשיו שופרסל ומגה עלו על הנוסחה, ומתעתעים בנו דרך אמצעי התשקורת
ארון  |  01.09.11