אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לנד רובר חושפת: כך ייראה מחליף הדיפנדר

לנד רובר חושפת: כך ייראה מחליף הדיפנדר

אב הטיפוס, הקרוי DC100 יוצג באופן רשמי בתערוכת הרכב בפרנקפורט שתתקיים בעוד כשבועיים. הדור החדש עצמו יוצג רק בעוד ארבע שנים

01.09.2011, 11:07 | תומר הדר

לנד רובר דיפנדר, אשר שווק בישראל עד לאחרונה, נחשב לאחר מרכבי השטח הקשוחים בעולם. למעשה, כיום מדובר באחת המכוניות היחידות שמשווקות ברחבי העולם עם שלדת סולם קשוחה המיועדת לנסיעה בשטח, הילוכי כוח ותיבת הילוכים ידנית, בדומה לרכבי לנד רובר הראשונים, אשר הוצגו לאחר תום מלחמת העולם השנייה.

כעת, לאחר שנים רבות של שירות, בין היתר גם במדי צה"ל, מציגה חברת לנד רובר מכונית אב טיפוס אשר רומזת על מראהו של הדור החדש של הדיפנדר שיוצג בעוד כארבע שנים. אב הטיפוס, הקרוי DC100 יוצג באופן רשמי בתערוכת הרכב בפרנקפורט שתתקיים בעוד כשבועיים. בלנד רובר לא חושפים עדיין מידע על המפרט הטכני של הDC100 ומסתפקים במקום בפרסום של תמונות שמרמזות על יכולת השטח הגבוהה של אב הטיפוס.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הרכבים של לנדרובר מיוצרים ברשלנות תהומית והתוצאה עגומה לכולם.
מנסיוני עם הרכבים האלה ,במיוחד עם הדיסקו ,המסקנה היחידה היא שאסור לחברה הזו לייצר רכבי שטח. בכל חיי לא הובלתי רכבים על גרר כמו עם הרכב הבודד הזה במשך שנה ומשהו. לעומת זאת - הוא עשוי אלומיניום ,כך שקל מאוד לשלוח אותו להתכה כדי לעשות ממנו סירים לעולם השלישי.
יואל - בצרה , בצרה  |  02.09.11
5.
ל4, ברור שאין לך ג׳יפ
כל אחד שקונה רכב עושה את השיקולים שלו. רכב שטח זה לא כך כך יקר לאומת רכב פרטי. ולא חייבים לקנות אחד חדש. רכבי שטח אמינים, לכן גם משומש בן חמש או עשר ישעשה אץ עבודתו מצויין כל עוד מתוחזק ברמה טובה. אנשים שקונים רכב שטח אמיתי לרוב מבינים מה בדיוק הם קונים ויוצאים לשטח. גם חשוב להבין שצריכת הדלק של רכבי שטח דיזל לא כך כך שונה בכמות הדלק לאומת פריבט. 1 ל10 זה לא מילה גסה לרכב שטח דיזל. בבנזין זה כבר סיפור אחר, יותר בכיוון של 1 ל3. ועוד דבר. אל תכתיב לאנשים מה הם צריכים ומה הם לא. מי שצריך ג׳יפ, יקנה ג׳יפ, מי שצריך פרייבט, יקנה פרייבט. על הכבישים שלנו עם בורות רכב שטח זה דבר מבורך ולא רק בגלל זה, על הכביש שלנו פעול כלל לא כתוב: זכות קימה לרכב הכבד. עדיף שכל אחד ישעשה את השיקולים שלו ויחשוב בעצמו, אבל רכב שטח אמיתי הוא מלך הכביש לשמחתם של הבעלים ולצערם של כל שאר משתמשי הדרך. למען הסר ספק, כרגע אני לא בעל רכב שטח. אבל היה לי וההבדל בכביש ביחס לרכב רגיל ושטח הוא עצום. מעבר לכל שאר היתרונות של רכב שטח.
Master Lee  |  02.09.11
3.
מס' 1 צודק במאת האחוזים - לנדרובר מיצרת תקלות אין-סופיות.
הרכבים שלה זוכים פעם אחר פעם במקום ראשון על מגוון וכמות התקלות - כולל באנגליה. הרכב שהם מיצרים הינו בסך הכל פלטפורמה טובה עבור ייצור התקלות - שהן העיקר. מי שרוכש אותו אלה ציידי המדרכות העשירים שאינם מבינים כלל ברכבי שטח.
רכס חיים , רעננה  |  01.09.11
2.
ל1: אתה בטוח שאתה מבין על מה אתה מדבר?
מדובר ברכב שטח אמיתי וקשוח עם עבירות מצויינת, יש שלל שיפורים אפטר מרקט שהופכים את דיפנדר לעביר אפילו יותר. מבחינת אמינות - זה תלוי מגירסאות. גירסת הדיזל אולי לא להיט, אבל גירסאות הבנזין V8 עם גיר ידני מפגינות אמינות מעולה אפילו בתנאים הקשים כמו באפריקה ואפילו מייצור מקומי. לא סתם דווקא רכבים האלו פופולאריים לצאת לאיזורים בהם סיכוי לקבל עזרה טכנית אפסי. רכב שטח אמיתי צריך להיות עם מינימום שכלולי. כל מה שצריך להיות לו מבחינת החשמ זה אורות. ללנד רובר בכללי יש בעיות מסויימות מבחינה מכנית. אבל בדרך כלל אנשים שיוצאים לשטח קשה מבינים במכניקה. עם קצת ידע בסיבי לא תתקע עם הרכב הזה בשטח.
MASTER LEE  |  01.09.11
לכל התגובות