אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי המאבק מול הרגולטורים: גוגל נוטשת את שירות אדמוב

אחרי המאבק מול הרגולטורים: גוגל נוטשת את שירות אדמוב

ענקית הרשת רכשה את פלטפורמת הפרסום הסלולרי אחרי מאבק ממושך, אך כעת היא מעבירה את רוב המפרסמים לאדסנס הוותיקה

05.09.2011, 11:57 | יוסי גורביץ
גוגל הודיעה כי החל מסוף החודש הנוכחי היא תתחיל לצמצם את האפשרות לפרסם באמצעות אדמוב, פלטפורמת הפרסום הסלולרי שרכישתה הושלמה רק באמצע 2010. החברה היא ממריצה את המפרסמים בסלולר לעבור לפלטפורמה הוותיקה שלה, אדסנס.

גוגל רכשה את אדמוב בעבור כ-750 מיליון דולר, אחרי מאבק מול הרגולטורים. בשעתו היתה אדמוב הפלטפורמה המובילה בתחום הפרסום הסלולרי, מה שעורר את חששם של הרגולטורים משליטה של גוגל הן בפרסום המקוון והן בפרסום באמצעות מכשירי הסלולר. עם זאת, במהלך השנה האחרונה התפרסמו ידיעות על כך שנסיונותיה של גוגל לשלב את אדמוב במוצרים הקיימים שלה נתקלים בקשיים.

על פי ההודעה של גוגל, אדמוב תשמש מעתה את מפתחי האפליקציות הסלולריות, שלדבריה הפלטפורמה מתאימה להם במיוחד, בעוד ששאר המפרסמים יצטרכו לעבור בהדרגתיות לאדסנס. בסוף ספטמבר תפסיק אדמוב לתמוך באתרי WAP מיושנים, אם כי תמשיך לתמוך לפרק זמן מוגבל – גוגל לא ציינה מהו – באתרים סלולרים שמשתמשים בתקנים מתקדמים.

תגיות