אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיסלייק: הפופולריות של אתר האינטרנט של אופרה ווינפרי צונחת צילום: רויטרס

דיסלייק: הפופולריות של אתר האינטרנט של אופרה ווינפרי צונחת

אופרה מגייסת את מיטב אנשי ההייטק של ארה"ב לאיסוף רעיונות לחיזוק אתר האינטרנט שלה, שמספר הגולשים בו צנח משמעותית מאז הפסקת שידורי תוכנית האירוח של המגישה

06.09.2011, 16:25 | סוכנויות הידיעות
אופרה ווינפרי מתכוונת לערוך השבוע פגישה עם דמויות בולטות בתעשיית ההייטק האמריקאית כדי לנסות ולמצוא רעיונות לחיזוק אתר הדגל שלה, Oprah.com, שהתנועה בו צנחה מאז הפסיקו שידוריה של תוכנית האירוח שלה בחודש מאי - כך מדווח הניו יורק פוסט.

על פי מקורב, ווינפרי תיפגש עם הבכירים כדי ללמוד ככל שתוכל על העתיד של הרשת והדרכים הטובות ביותר לנצל את האתרים החברתיים. האירוע יתקיים בביתה של שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שנחשבת לאישה החשובה ביותר בעמק הסיליקון. בין המשתתפים הנוספים בסיעור המוחות נכללים מנכ"ל טוויטר דיק קוסטולו, ריצ'רד רוזנבלט מדימנד מדיה וג'ף ווינר מלינקדאין. כמו כן, ייקחו חלק באירוע בכירים בחברת ההפקה של ווינפרי, הרפו וההוצאה לאור הרסט, שמוציאה את המגזין של אופרה.

מאז סיום שידורי תוכנית האירוח של ווינפרי, נרשמה ירידה דרמטית בתנועת הגולשים באתר המנוהל על ידי מיזם משותף שיצרה ווינפרי ביחד עם דיסקברי קומיוניקיישנס. ווינפרי ודיסקברי חברו יחד גם להשקת ערוץ OWN של אופרה, אולם מאז השקתו בינואר התמודד הערוץ עם שינויים בהנהלה ורייטינג מאכזב.

בינואר נכנסו לאתר האינטרנט של אופרה 5.1 מיליון גולשים, אולם ביולי המספר עמד על 2.4 מיליון בלבד. בינתיים, אופרה הגבירה את הפעילות שלה במדיה החברתית במטרה לקדם את הערוץ. בנוסף לעדכונים שבועיים בפייסבוק, היא מגיבה בכל כמה ימים למעריצים ומעלה תמונות של פגישות המערכת בטוויטר.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות