אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם ואדלר זכו מחדש בתקציב הפרסום של מפעל הפיס צילום: צביקה טישלר

גיתם ואדלר זכו מחדש בתקציב הפרסום של מפעל הפיס

במכרז התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב עומד על 40 מיליון שקל בשנה

07.09.2011, 19:15 | שלי פריצקר

משרדי הפרסום המטפלים במפעל הפיס – גיתם BBDO ואדלר חומסקי ורשבסקי - זכו שוב במכרז שנערך בחודש האחרון. בהליך התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב עומד על 40 מיליון שקל בשנה.

המכרז היה מורכב משני חלקים: פרק איכות שמשקלו 85% ופרק מחיר שמשקלו 15%. פרק האיכות במכרז היה מורכב גם הוא משני חלקים, החלק הראשון כלל בין היתר בדיקת תיק עבודות של המועמדים, ניתוח שני "מקרי בוחן" ובחינת פעילות דיגיטלית. החלק השני כלל הצגה של המשרדים לטיפול כולל באחד ממותגי של הפיס עפ"י בחירה של המתמודדים (לוטו או חישגד) .

בשקלול הסופי עלו התוצאות לפי הדירוג הבא: גיתם, אדלר חומסקי, ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. בהתאם לכך, נבחרו כאמור גיתם ואדלר חומסקי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות