אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שני כהן חוזרת עם פרסומת חדשה לחברת הביטוח 9 מיליון צילום: דפנה גזית

שני כהן חוזרת עם פרסומת חדשה לחברת הביטוח 9 מיליון

הקמפיין, החמישי בסדרה, עולה באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ-350 אלף דולר

11.09.2011, 14:32 | כתב כלכליסט

חברת הביטוח 9.000.000 מעלה סרטון פרסומת חמישי עם שני כהן באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב”. היקף הקמפיין מוערך בכ-350 אלף דולר.

לאחר שבסרטונים הקודמים , התלוננה על כל הדברים שעליהם שוקה יצטרך לוותר עקב מעבר לקוחותיו לביטוח 9.000.000 ואף קיימה מופע מחזמר, בסרטון הנוכחי, שגם בו עוזבים לקוחות ועוברים ל- ביטוח 9.000.000, מתגייסת המזכירה המניפולטיבית לעזרתו, מארגנת יום כיף - מסיבת בריכה מושקעת.... ומנסה לשכנע לקוחות שעוזבים מדוע כדאי להם להגיע למסיבה של שוקה (שאליה אף אחד לא הגיע) ולא לביטוח 9.000.000

הסרטון החדש תומך במבצע מיוחד לכבוד החגים: חודש מתנה בביטוח המקיף לרכב למצטרפים חדשים ומדגיש את המסר: נמאס לכם לממן את סוכן הביטוח ? עיברו ל- 9.000.000 ליהנות מחודש מתנה ולחסוך כסף.

תגיות