אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיל עד תקשורת ו-WOW יעניקו שירות יח"צ לחטיבת הקוסמטיקה של ש. שסטוביץ' צילום: שוקה כהן

גיל עד תקשורת ו-WOW יעניקו שירות יח"צ לחטיבת הקוסמטיקה של ש. שסטוביץ'

גנית אלון מש. שסטוביץ': "כחלק מאסטרטגיית התמקצעות והתייעלות, החלטנו לפצל את המותגים בין שני גופים כדי שנוכל להעניק לכל מותג את תשומת הלב הראויה לו"

13.09.2011, 13:01 | כתב כלכליסט

חטיבת הקוסמטיקה של חברת ש. שסטוביץ' תחלק את תקציב יחסי הציבור שלה בין שני משרדים: גיל עד תקשורת ו- WOW.

במסגרת הסכם ההתקשרות, גיל עד תקשורת יטפל במותגי היוקרה GUERLAIN, DECLEOR, הבשמים המובילים: BURBERY, BVLGARI, JIMMY CHOO, LOLITA LEMPICKA, VAN CLEEF & ARPELS, BEBE, LANVIN, DUPONT ועוד.

חברת WOW תטפל במותגי היוקרה SISLEY, CARITA, REVLON, והבשמים המובילים: MARC JACOBS, CALVIN KLEIN, CHLOE, NARCISO RODRIGUEZ, JEAN PAUL GAULTTER, ISSY MIYAKE ועוד.

גיל-עד תקשורת מטפל גם במותגי ג'ונסון אנד ג'ונסון,רוק, ניוטרוג'ינה, תכשיטי צבאן ועוד. מותג היוקרה הבינלאומי Yves Saint Laurent, מותג הבישום Cacharel ומשרד גיל עד תקשורת הודיעו על סיום ההתקשרות ביניהם.

בין הלקוחות של WOW נמנים: Ubank ארומה ישראל, קבוצת קניוני עזריאלי,FXCM,רשת LAKA, נציבות הסחר האיטלקית, איגוד הקפה הישראלי, מאיר בייגל ועוד.

גנית אלון, מנהלת שיווק והדרכה של חטיבת הקוסמטיקה בחברת ש. שסטוביץ': "כחלק מאסטרטגיית התמקצעות והתייעלות, החלטנו לפצל את המותגים בין שני גופים כדי שנוכל להעניק לכל מותג את תשומת הלב הראויה לו. הפתרון שמציעים לנו אתי ברקין ב WOW וגל-עד תקשורת, הינו פיתרון מלא הלוקח בחשבון, מעבר לעולם יחסי הציבור המסורתי גם את עולם הנשים, האינטרנט והסלבס. אנו בטוחים כי העבודה המשותפת תהייה פורייה לכולם".

אתי ברקין, מנכ"לית ב- WOW מסרה: אנו שמחים על קבלת אחד מהתקציבים היוקרתיים והמובילים בענף הקוסמטיקה. אני מאמינה כי הסינרגיה בינינו תייצר מהלכים תקשורתיים מובילי דרך ומשמעותיים למותגי החברה".

תגיות