אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל נקנסה ב-250 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים צילום: סיון פרג'

שופרסל נקנסה ב-250 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים

למשרד התמ"ת הוגשה תלונה על הרשת בטענה שגבתה מחירים גבוהים יותר מהמחירים המסומנים על המדף

13.09.2011, 15:00 | אורנה יפת
בית משפט השלום בראשון לציון הטיל על רשת שופרסל קנס בסכום של 250 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים. סכום הקנס כולל הפעלת התחייבות קודמת. בנוסף חויבה שופרסל לחתום על התחייבות בסך 150 אלף שקל שלא לעבור עבירה דומה בשנתיים הקרובות. כמו כן, על שלושה מנהלי סניפים הוטלה התחייבויות בסך 1,500 שקל.

צרכנים שהגישו תלונה למשרד התמ"ת טענו כי הרשת גבתה מהם מחירים גבוהים יותר מהמחיר המסומן על המדף. העבירות בוצעו במאי ואוגוסט 2009 ופברואר 2010. מכתב האישום שהוגש במרץ 2011, עולה כי הרשת לא פיקחה ולא דאגה כי המחירים המצוינים על המוצרים שבמדפים יהיו תואמים למחירים בקופה ולא יווצרו הפרשים לרעת הקונה.

בסניף שופרסל ברמת השרון נמכר לצרכן נקניק קבנוס של יחיעם במחיר של 26.29 שקל במקום במחיר 25.29 שקל הרשום על גבי המוצר, ובביקורת שנעשתה ארבעה חודשים מאוחר יותר על ידי מבקרת התמ"ת נמכר אותו מוצר במחיר 24.29 שקל במקום במחיר 23.29 שקל. בחנות שופרסל דיל בחולון נמכרו למבקרת התמ"ת 11 מוצרים בהפרשי מחיר לרעת הצרכן ברכישת סל של 25 מוצרים. בסניף שופרסל ברמת אביב ג' נמכרו 2 גלידות קרמיסימו במחיר של 48.98 שקל במקום במחיר מבצע 38.99 שקל.

משופרסל נמסר בתגובה: "מקורן של העבירות בטעויות שנעשו בתום לב באופן נקודתי ולפני שנתיים. אנו מצטערים על כך והופקו לקחים בנושא. שופרסל פועלת כל העת למניעת הישנותן של טעויות כאמור ותכבד את החלטת בית המשפט".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות