אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דעה: בגדים סתמיים, אריזה נחשקת צילום: בלומברג

דעה: בגדים סתמיים, אריזה נחשקת

האם החנות שהפכה לאתר תיירות בניו יורק בזכות המוכרים חשופי החזה, תצליח גם בישראל?

14.09.2011, 07:59 | יעל וינר

החנות של אברקרומבי אנד פיץ' בשדרה החמישית במנהטן היא סוג של אתר תיירות — כזה שהממליצים מוסיפים לידו כמה סימני קריאה. לא בטוח שהממליצים גילו לכם, אבל יש סיכוי גבוה שבכניסה למקדש התרבות המודרני הזה תיאלצו לעמוד בתור. לא לדחוף, אתם באמריקה, עוד רגע אתם מגיעים לפתח החנות ושם תתחיל החוויה. והחוויה היא סוד ההצלחה של המותג, שמציע בגדים סתמיים למדי עם סמל צבי — אמריקאיים בדיוק כמו אלה שבחנות ליד — אך ארוזים בעטיפה נחשקת.

באברקרומבי מתייחסים לאריזה מאוד ברצינות. המוכרים חשופי החזה והמוכרות בביקיני מהווים חלק נכבד מהסקס אפיל של המותג, והחנות המעוצבת ברהיטי עץ כבדים ערוכה למתקפה רב־חושית על הלקוח: בושם המותג החונק את האוויר, התאורה האפלולית והמוזיקה מחרישת האוזניים — עושים את העבודה. נדיר שלקוח יוצא מהחנות בלי שקית המותג, שעליה מתנוסס, איך לא, דוגמן חשוף חזה. והשקית, כמו המותג עצמו, הפכה לסמל סטטוס של ילדי שמנת בארה"ב. גם בארץ, בשכונות שבהן לא דרשו צדק חברתי, נערות בנות עשרה מסתובבות בגאווה עם השקית. זה המיצוב שאוהבים באברקרומבי. הם רוצים שאת הבגדים שלהם ילבשו האנשים הנכונים. כך לאחרונה נקלעו לפרשייה מגוחכת, כשלפי פרסומים הציעו ל"סיטיואיישן", כוכב "חוף ג'רזי" — ריאליטי הטראש של MTV — סכום כסף כדי שלא ילבש את המותג וחלילה יוזיל אותו.

והנה הם מגיעים לישראל. אנחנו מספיק טובים עבורם, מתברר. השאלה היא אם, כשהחנויות האפלות והדוגמנים המסוקסים ימוקמו בקניון הקרוב לביתנו, הם יישארו מספיק סקסיים עבורנו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות