אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טלטלה בפרטנר: חיים רומנו מונה למנכ"ל במקום יעקב גלברד צילום: סיון פארג'

טלטלה בפרטנר: חיים רומנו מונה למנכ"ל במקום יעקב גלברד

רומנו היה ממייסדי פרטנר ועזב את החברה לטובת ניהול אל על לאחר שלא מונה למנכ"ל. בתקופה האחרונה ביצועי החברה הידרדרו והיא הודיעה כי לראשונה מזה מספר רבעונים כי לא תחלק דיבידנד

14.09.2011, 08:57 | גילעד נס
הזעזועים בחברת הסלולר פרטנר ממשיכים: מנכ"ל פרטנר, יעקב גלברד, יעזוב את החברה, לאחר כשנה מאז נכנס לתפקידו. את מקומו יתפוס חיים רומנו, שהיה בעבר המשנה למנכ"ל פרטנר הראשון, עמיקם כהן, אך פרש מהחברה לאחר שדוד אבנר מונה לתפקיד המנכ"ל.

גלברד, לשעבר מנכ"ל פלאפון ובזק, היה מעורב בתהליך הרכישה של גרעין השליטה בפרטנר בידי אילן בן דב בקיץ 2009, באמצעות יעוץ טרם הרכישה, כהונה כחבר דירקטוריון לאחר הרכישה, ובאוקטובר 2010 מונה כמנכ"ל פרטנר במקומו של דוד אבנר. פרטנר עוברת זעזועים קשים בשכבת הנהלתה מאז רכש בן דב את גרעין השליטה, כאשר מספר בכירים בדרגת סמנכ"לים עזבו את החברה מספר חודשים לאחר הרכישה, ובשיאו של התהליך פרשו מהחברה המנכ"ל דוד אבנר והמשנה למנכ"ל, אלי גליקמן, שסומן כיורשו של אבנר.

בחודשים האחרונים הושמעו הערכות לגבי יחסים עכורים בין גלברד לסמנכ"ל השיווק של החברה, יעקב קדמי, שהובא לתפקידו לאחר החלפת הבעלות בחברה. גלברד הכחיש את ההערכות הללו, אולם גורמים בשוק התעקשו כי נראה כי בין השניים מתקיים מאבק על האסטרטגיה השיווקית של החברה. ברבעונים האחרונים נקטה החברה באסטרטגיית הרחבת נתח השוק על חשבון רווחיותה, במטרה לבנות מאגר לקוחות שבאמצעותו, קיוותה, תוכל בעתיד להגדיל שוב את הכנסותיה ורווחיה. ביצועיה של החברה הידרדרו מעבר לשחיקה שאותה חוו כל חברות הסלולר כתוצאה מהפחתת דמי הקישוריות והפחתת קנסות היציאה, ולראשונה זה רבעונים רבים לא חילקה החברה דיבידנד לאחר פרסום תוצאות הרבעון האחרון.

מחליפו של גלברד, חיים רומנו, היה מבכירי פרטנר בעבר, ואף סומן כיורשו של עמיקם כהן, מנכ"לה הראשון של פרטנר. רומנו עזב את החברה לאחר שלא קיבל את תפקיד המנכ"ל, ושימש כמנכ"ל חברת התעופה אל על, אותה עזב לפני כשנתיים.

לכתבה באנגלית לחץ כאן

תגיות

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
רומנו הוא מלך השרות!
חיים רומנו הוא מנהל מצויין. בזמן עבודתו באורנג׳, החברה היתה דוגמא לאיך נותנים שירות בארץ. העובדים נמדדו על איכות השרות ותוצאות החברה המצוינות היו ביחס ישר לשביעות הרצון הציבורי מהשרות. אני כבעל חברה קטנה הצטרפתי כלקוח. זכיתי ליחס אישי וחם מחיים רומנו ולאחר שעזב, בימי גלברד, כבר לא ניתן להיות לקוח של החברה, עד שעזבתי. אני מקווה שרומני הוחזר לחברה גם בגלל שהוא מכיר אותה אבל בעיקר בכדי לשנות באופן אסטרטגי את תפיסת השרות לציבור. היום החברה מפסידה כסף בין היתר משום שהיא מבזבזת אותו על פניות חוזרות ונשנות של לקוחות מתוסכלים, והחשיבות שרומנו יתן לתחום זה, אפילו שיעלה הרבה בהתחלה, תקבע האם החברה תתרומם חזרה להיות מס׳ 1 או תהיה עוד נוקיה ... אני מאחל לחיים רומנו ולאורנג׳ הצלחה רבה. אני מקווה שכולנו נרויח מכך ושאני אוכל לחזור להיות לקוח אורנג׳ בעתיד הקרוב. אילן שנהב - חותם הקפה
אילן שנהב , הרצליה  |  14.09.11
לכל התגובות