אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מועדוני הצרכנות מכים שוב: קרסו תציע מכונית חדשה ב-66 אלף שקל צילום: אתר יצרן

מועדוני הצרכנות מכים שוב: קרסו תציע מכונית חדשה ב-66 אלף שקל

מציעה בשיתוף עם מועדון חבר, רנו קליאו ידנית בעלת מנוע 1.2 ליטרים שמחיר המחירון שלה הוא 70 אלף שקל, ב-66,500 שקל

19.09.2011, 14:52 | תומר הדר

מועדוני הצרכנות, שנהפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד ממארג השיקולים של הלקוח הישראלי, מהווים עבור יבואני הרכב כלי יעיל במיוחד להוזלת מחירו של דגם מסוים מבלי לפגוע בערכו במחירוני הרכב המשומש. יתרה מזאת, מועדוני הצרכנות מאפשרים ליבואן רכב לתמחר דגמים מסוימים כך שיוכלו להתחרות בדגמים פופולאריים של המתחרים-וזאת בלי לשנות את מחירי המחירון.

כך, לדוגמה, הודיעה השבוע קבוצת קרסו, יבואנית רנו, על שיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות "חבר". במסגרת שיתוף הפעולה מוצעת רנו קליאו ידנית בעלת מנוע 1.2 ליטרים, שמחיר המחירון שלה הוא 70 אלף שקל, במחיר של 66,500 שקל. מחיר זה מאפשר לה להתחרות ברכבי מיני כגון קיה פיקנטו.

קליאו 1.6, שמחיר המחירון שלה הוא 90 אלף שקל, מוצעת ב-85 אלף שקל, ופלואנס המשפחתית, שמחירה הוא 120 אלף שקלים, מוצעת לאנשי צבע הקבע ב-108 אלף שקל. לצידן יוצע גם רכב הכביש שטח קולאוס במחיר של 152 אלף שקל במקום 172 אלף שקל.

תגיות