אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בשל תקלה במטוס: טיסת אל על לרומא התעכבה כ-10 שעות צילום: יסמין גיל

בשל תקלה במטוס: טיסת אל על לרומא התעכבה כ-10 שעות

נוסעי טיסת אל על, שאמורה הייתה לצאת ב-9:00 המתינו שעות ארוכות בנתב"ג: "בעיקר מעצבנות אותנו התשובות, חוסר תשומת הלב. אין לאף אחד מושג מה קורה", תיאר נוסע

19.09.2011, 21:39 | יסמין גיל

עונת שיא נסיעות הקיץ אמנם נגמרה, אבל עיכובי הטיסות, מסתבר, עדיין לא: טיסת אל על תחת שם המותג סאן דור, שאמורה הייתה להמריא הבוקר (ב') ב-9:00 מתל אביב לרומא, המריאה רק סמוך ל-18:30, כעשר שעות לאחר הזמן המקורי. הסיבה: תקלה במטוס.

"הגענו בבוקר לשער העלייה, אמרו לנו שיש תקלה במטוס והטיסה תצא ב-11:00", אמר ל"כלכליסט" אחד הנוסעים, "הגענו ב-10:30, אמרו לנו שיש תקלה, לא ברור מה התקלה ונתנו לנו תלושים לאיזו מסעדה. אחרי שעה וחצי אמרו לנו 'אנחנו מחפשים פתרון, כנראה שנאחד טיסות בטיסה שיוצאת ב-18:10'".

לדבריו מדובר בכ-180 נוסעים מעוכבים: "אנשים ישנים פה בטרמינל, הורידו לנו שמיכות מהמטוס", תיאר הנוסע, "בעיקר מעצבנות אותנו התשובות, חוסר תשומת הלב. אין לאף אחד מושג מה קורה. אני לא נכנס לנושא הצי של אל על, ואם יש או אין לה מטוס חלופי, אבל תשע שעות להיות בשדה תעופה זה נראה לי מוגזם".

טרם ההמראה נמסר מאל על בתגובה: "במטוס שהיה מיועד לצאת בטיסת סאן דור לרומא, התגלתה תקלה. התקלה מטופלת והטיסה מיועדת לצאת עם סיום הטיפול בשעה 18:30 בערב. הנוסעים מטופלים בטרמינל על ידי אנשי אל על".

תגיות

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
לידיעת הנוסעים
במקום לבכות ולקטר כל כך הרבה אתם צריכים לשמוח שלא מתפשרים על הבריאות והחיים שלכם מטוס זה לא רכב שאפשר לעצור בצד מטוסים מתרסקים כל יום בעולם בגלל תחזוקה לקויה וכדי למזער נזקים כלכליים דוחפים מטוסים תקולים להמשך טיסות אז נכון שזה לא נעים להתקע בשדה ולא להגיע בזמן ליעד אבל זה עדיף על האלטרנטיבה השנייה אל על למרות כל מה שאומרים עלייה לעולם לא תתפשר על בטיחות הטיסה ולעולם לא תהמר על החיים שלכם אז עדיף לאחר מאשר להיכנס לתוך האדמה
20.09.11
29.
גם אותנו עיכבו בשל תקלה במטוס
היינו אמורים לצאת לפרנקפורט ב-6.9. בשעה 09.20. נאמר לנו שיש קלקול במטוס של הנוסעים למילאנו ולכן יאחדו את שתי הטיסות. המראנו בשעה 11:00 למילאנו ואחר כך לפרנקפורט. ביקשנו לדבר עם מישהו מהאחראים באל על ולא נענינו. זה לא היחס שהיינו מצפים מהחברה הלאומית שלנו.לא רק שהגענו לפרונקפורט בשעה 17:00 ואיחרנו לפגישות שתיאמנו מראש, אלא גם כעסנו על כך ששילמנו מחיר יקר לטיסה ישירה ולא קיבלנו את השירות שהיה מגיע לנו.אילו היה מישהו מגיע ומדבר אתנו... עכשיו אנחנו מצפים במתיחות למה שיקרה לנו בטיסה בחזרה לארץ.
שולמית , חדרה  |  19.09.11
לכל התגובות