אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ציפורים בקפה: רוביו וסטארבאקס שוקלות שיתוף פעולה

ציפורים בקפה: רוביו וסטארבאקס שוקלות שיתוף פעולה

יצרנית "אנגרי בירדס" נמצאת במגעים עם רשת בתי הקפה האמריקאית על מנת למכור מוצרים הקשורים למשחק בסניפיה ולהקים בהם לוח תוצאות שיפרסם את הניקוד של הלקוחות המשחקים

20.09.2011, 19:13 | סוכנויות הידיעות

רוביו אנטרטיימנט, החברה אשר עומדת מאחורי המשחק הסלולרי "אנגרי בירדס", נמצאת במגעים ליצירת שיתוף פעולה עם רשת בתי הקפה האמריקאית סטארבאקס וקמעונאים אחרים בארה"ב.

החברה, שהמשחק שיצרה זכה ליותר מ-350 מיליון הורדות מסביב לעולם, מעוניינת לקדם אותו גם דרך סניפי סטארבאקס - כך סיפר ווייב ווגמנס, סגן נשיא החברה הפינית. רוביו עשויה להציע מוצרים וירטואליים ולהקים לוחות ניקוד בתוך חנויות הרשת על מנת להעניק פרסום לשחקני ה"אנגרי בירדס" בעלי הניקוד הגבוה ביותר.

רוביו מנסה להמיר את הצלחתה הדיגיטלית לבניית אימפריה עסקית בעולם האמיתי בעזרת מכירת ספרים, בובות, חולצות ומוצרים נוספים הקשורים למשחק. בנוסף, מתכננת החברה גרסה קולנועית של "אנגרי בירדס". המהלכים המדוברים מהווים חלק מנסיון החברה ליצור גיוון במכירותיה ולמשוך יותר לקוחות לקראת הנפקה, אשר לפי החברה תקרה בשנים הקרובות.

"אנחנו מחברים בין העולם האמיתי לעולם הוירטואלי", אמר ווגמנס. "הקמעונאים יזכו ללקוחות חדשים שעדיין לא היו בחנויות שלהם ולקוחות שיחזרו למקום". לוחות הניקוד יעודדו את הלקוחות לשחק במשחק על המכשירים הסלולריים שלהם בתוך החנות כדי לראות את תוצאות המשחק שלהם מפורסמות, הסביר ווגמנס.

סטארבאקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, סירבה להגיב על המגעים שהיא מנהלת עם רוביו. "אנחנו תמיד מחפשים שיתופי פעולה טובים אשר יספקו את צריהם של לקוחותינו, אך אין לנו כרגע הכרזה בנוגע לעבודה עם רוביו אנטרטיימנט", נמסר מהחברה.

תגיות