אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קסטרו יוצאת בעקבות החלומות צילום: אורית פניני

קסטרו יוצאת בעקבות החלומות

רשת האופנה משיקה קמפיין חדש בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן. היקף ההשקעה: 4 מיליון שקל

21.09.2011, 11:02 | כלכליסט
רשת האופנה קסטרו יוצאת בקמפיין חדש לקראת השנה החדשה בכיכובם של הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן תחת הכותרת "צאו בעקבות החלומות שלכם".

סרט הפרסומת הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון שקל. הוא עולה למשך כשבועיים בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט, בפייסבוק וב-YouTube.

השיר המלווה את הקמפיין נקרא "How deep is your love" מתוך האלבום החדש של להקת האינדי הניו-יורקית The Rapture. 

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר לרגל השקת הקמפיין: "כהמשך טבעי לקמפיין הקיץ האחרון שלנו, בו קראנו לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה, החלטנו להמשיך ולחזק את המסר החברתי ולצאת בקמפיין אופטימי מלא שמחה, אהבה ותקווה הקורא לכולם לצאת בעקבות החלומות שלהם".

תגיות